Search:
My Xbox

Algemeen forum voor België

Started by lunaticcrazy at 06-16-2008 12:30 PM. Topic has 245 replies.
Sort Posts:    
Print Search
Page 2 of 9 (246 items)
< 1 2 3 4 5 > ... Last »

06-16-2008, 12:30 PM
Reply Quote
RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten

Meadhlyn wrote:
Testen ze dan niet of hij wel games kan draaien ? Surprise [:O] Das idd ni om mee te lachen..

blijkbaar niet, ik was echt even redelijk woedend toen ik hem terugkreeg. en het beste was dan nog toen ik hen terug belde en mijn uitleg deed, hun antwoord: heb je al geprobeerd met meerdere games en probeer anders eens met een muziekcd of filmdvd. was mijn antwoord even kort en bondig hierop: euh, sorry, maar ik heb een console gekocht om te gamen en niet muziek of films te bekijken. en een juiste reden heb ik dus nooit gekregen noch geweten. blijkbaar bij het vervangen van het grafische gedeelte slecht contact gehad met de dvd-lezer? of iets dergelijks...

...a kick in the teeth!
   Report 

06-18-2008, 9:10 AM
Reply Quote

Heb gisteren m'n console eindelijk geregistreerd omdat ik een ROD heb gekregen, nu is mijn vraag of ik het e-mailadres kan wijzigen waarmee ik m'n Xbox heb geregistreerd?

Report 

06-18-2008, 9:19 AM
Reply Quote
 XI Ot3p IX wrote:

Heb gisteren m'n console eindelijk geregistreerd omdat ik een ROD heb gekregen, nu is mijn vraag of ik het e-mailadres kan wijzigen waarmee ik m'n Xbox heb geregistreerd?

Inloggen op https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nl-be en dan zie je dat er een optie Klant bewerken staat,daar kun je al je gegevens wijzigen

Twitter: @Baselab_
   Report 

06-18-2008, 9:25 AM
Reply Quote
 Exqzme 360 wrote:
 XI Ot3p IX wrote:

Inloggen op https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nl-be en dan zie je dat er een optie Klant bewerken staat,daar kun je al je gegevens wijzigen
Hartelijk bedankt! Smile [:)]
   Report 

06-27-2008, 5:32 PM
Reply Quote

ik zo net mijn xbox360 aangestoken en ik heb een probleem er brand maar 1 rood lichtje van mijn 360 wat moet ik doen ik kan hem niet opsturen want is net uit garantie

kan iemand helpen aub thx

Report 

06-27-2008, 5:58 PM
Reply Quote
Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 scrydor84 wrote:

ik zo net mijn xbox360 aangestoken en ik heb een probleem er brand maar 1 rood lichtje van mijn 360 wat moet ik doen ik kan hem niet opsturen want is net uit garantie

kan iemand helpen aub thx

Op volgende link staat er misschien meer i.v.m je probleem
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bnl%3B907535&x=15&y=16
Helpdesk eens opbellen en je probleem uitleggen alsook vragen wat te doen met je garantie.

Report 

06-27-2008, 6:07 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten

hey bedankt voor de hulp maar ik heb nog dat probleem het zegt de fout  E 74 heb je soms geen andere link aub

thx

Report 

06-27-2008, 9:22 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
problemen met je hardware :(
http://support.microsoft.com/kb/941377

Report 

06-28-2008, 6:55 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten

Exqzme 360 wrote:

Ge zou bijna gaan zeggen dat Exqzme 360 aan het solliciteren  is bij microsoftStick out tongue [:P] De man die alles oplost!!!Big Smile [:D]

Bert heeft een citroen pootjes? nee nou dan heb ik net een kanarie doodgeperst!!!
   Report 

06-28-2008, 11:11 AM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 monsterke wrote:

Exqzme 360 wrote:

Ge zou bijna gaan zeggen dat Exqzme 360 aan het solliciteren  is bij microsoftStick out tongue [:P] De man die alles oplost!!!Big Smile [:D]

Ik weet niet dat ik daar welkom gaan zijn met mijn visie over open source Smile [:)]

Report 

06-28-2008, 2:06 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
En toch, Exqzme 360 for president!!!!!! heheDrinks [D]
Bert heeft een citroen pootjes? nee nou dan heb ik net een kanarie doodgeperst!!!
   Report 

07-04-2008, 12:06 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten

Voor diegene die niet eerste eigenaar zijn, die hoeven niet te bellen (want het kost je zoizo geld = 80 euro dachtek)

Ik heb het voorgehad (kheb ondertss wel een elite gekocht maja), en ik moest toen 80 euro betalen om die te laten herstellen.

Dus als iemand stukken zoekt voor zijn 360 ==> pm mij of voeg mij toe Smile [:)]  en ge krijgt mijnen kapotte 360 Stick out tongue [:P] (tegen een prijsje natuurlijk)

Report 

07-14-2008, 2:55 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Vandaag zijn de mijn Xbox 360 komen ophalen. Dat ik met afhaling plannen heb gedaan. Alleen nu staat  bij 'verzonden naar' mijn dorp :s  Terwijl zou dat toch naar  de adres moeten zijn die op de label staat.
   Report 

08-04-2008, 9:53 PM
Reply Quote
zonet cod 4 aan het spelen, krijg ik ineens een groen/grijs beeld dacht dat het me tv was eerlijkgezegd maar blijkt nu men 360 te zijn :( opnieuw opostarten lukte maar half  en de derde keer 3 rode lampjes :( :( :( morgen maar even bellen naar microsoft en hopen dat het niet te lang duurt , al kan ik natuurlijk de console van mijn broertje gebruiken ondertussen
   Report 

08-06-2008, 10:54 AM
Reply Quote
Heeft er iemand het telefoonnummer waarmee ik ups kan bereiken zodat ze mijn xbox terug kunnen ophalen. het nummer dat op het meegeleverde papiertje stond blijkt niet te bestaan (0800 128) Bedankt,
Skate meets the dragon-
http://www.youtube.com/watch?v=86qj6Q-Q_Y0 enjoy :)
   Report 

08-06-2008, 11:44 AM
Reply Quote
vorig weekend heb ik iets doms meegemaakt !!!

ik was samen me nen maat fifa 08 aant spelen (gamercard ==> x Yannick x ) hier bij mij thuis, en ineens kwam er een waarschuwing op (can't read disc). Ik heb toen mijn cd eruitgehaald en ik kwam tot de constatatie dat er een IMMENSE KRAS WAS in mijn cd (in een cirkelvorm, dus wss van de laser)...

heeft iemand dit al eens meegemaakt? want ik zit nu met het probleem dat ik fifa08 niet meer kan spelen en het duurt nog een maand of 2 eer de 09 uitkomt Sad [:(]
   Report 

08-06-2008, 12:05 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 Rebelist wrote:
Heeft er iemand het telefoonnummer waarmee ik ups kan bereiken zodat ze mijn xbox terug kunnen ophalen. het nummer dat op het meegeleverde papiertje stond blijkt niet te bestaan (0800 128) Bedankt,

even denken...euh...http://www.ups.com/content/be/nl/index.jsx

Report 

08-13-2008, 1:35 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten

paar uurtjes geleden mijn console terug mogen ontvangenParty!!! [<:o)] het heeft maar een weekje geduurd om de console op te halen te repareren en terug te brengen dus dat zit wel goedSmile [:)]

moederbord was kapot maar ook de DVD drie hebben ze vervangen en hij maakt inderdaad minder lawaai nu

Report 

08-17-2008, 3:22 PM
Reply Quote
Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten

hoi, ik weet niet of ik hier terecht kan met mijn probleem, dat me sedert de laatste algemene update me aan het nekken is, maar hierbij dus m'n vraag:

sinds ik die update gedaan heb loopt mijn xbox360 geregeld vast, gewoon als ik op het dashboard sta en niks speciaals aan het doen ben, tijdens het spelen, of aan het chatten, maakt niet uit, hij loopt plots zonder boeh of bah vast. wat kan dit betekenen? de console die ik nu heb is nog geen 4 maand oud (elite versie).

alvast dank!

...a kick in the teeth!
   Report 

08-17-2008, 3:35 PM
Reply Quote
Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Je krijgt geen error te zien?
Check alle kabels eens,doe je harddisk er af en misschien je cache eens ledigen.
    * Go to the Xbox Dashboard, select the System Blade, and select Memory.
    * Highlight the HD symbol and press Y.
    * Press X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X.
Anders eens de helpdesk contacteren en zeker er bij vermelden dat het na de laatste update is gebeurd.

Report 

08-17-2008, 5:02 PM
Reply Quote
Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten

Kan iemand mij helpen?

Ik heb online een herstelling aangevraagd en heb de mail met die bon van UPS al ontvangen.

Moet ik nu wachten tot ik van microsoft een doos krijg en als ik die ontvangen heb een afspraak maken met UPS?

Sturen ze eigenlijk wel zelf een doos op?

Wanted: TDU2
---------------------
In Progress: GTA4
   Report 

08-17-2008, 5:42 PM
Reply Quote
RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
dikke merci voor hoe ik m'n harddisk kan legen. ga dit meteen eens proberen. en nee, ik krijg geen error of dergelijke te zien. gewoon beeld dat vast loopt zonder enige reden. alvast dikke dank!!!
...a kick in the teeth!
   Report 

08-17-2008, 5:47 PM
Reply Quote
RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 Wh33lz0wN wrote:

Kan iemand mij helpen?

Ik heb online een herstelling aangevraagd en heb de mail met die bon van UPS al ontvangen.

Moet ik nu wachten tot ik van microsoft een doos krijg en als ik die ontvangen heb een afspraak maken met UPS?

Sturen ze eigenlijk wel zelf een doos op?

normaalgezien moet je nu zelf een doos (GEEN Xbox360 doos!) nemen en je console stevig verpakken erin, maar geen originele doos dus, dit wegens veiligheidsredenen en tegen diefstal dat men niet kan weten wat er in de doos zit. en dan afspraak maken met UPS. en uiteraard na je console te hebben ingepakt, die bon kleven op de doos! en vergeet je harde schijf niet uit te nemen, die moet je niet mee opsturen. en de originele faceplate ook erop klikken mocht je een andere faceplate erop zitten hebben momenteel, anders ben je die kwijt, dat was helaas mijn ervaring :(

...a kick in the teeth!
   Report 

08-17-2008, 9:57 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 lunaticcrazy wrote:
dikke merci voor hoe ik m'n harddisk kan legen. ga dit meteen eens proberen. en nee, ik krijg geen error of dergelijke te zien. gewoon beeld dat vast loopt zonder enige reden. alvast dikke dank!!!

Graag gedaan,maar als je je cache hebt geledigd zal je wel bij games updates moeten doen.
Maar als  je beeld vast loopt dat zou wel eens een hardware probleem kunnen zijn :(

Report 

08-18-2008, 1:02 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Kan iemand mij zegge hoelang de reparatietijd nu is? Xbox is naar de kilolima en moet naar frankfurt :s en hoop em tegen 5 september terug te hebben...(mercenaries 2)
"Oh no, you didn't" -Burn-
   Report 

08-18-2008, 4:16 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 K3nzz0 wrote:
Kan iemand mij zegge hoelang de reparatietijd nu is? Xbox is naar de kilolima en moet naar frankfurt :s en hoop em tegen 5 september terug te hebben...(mercenaries 2)

Enkele berichten hoger zei mr enfield dat hij hem na een weekje terug had.
Dus niet te meer lang wachten anders gaat 5 sep een zwarte dag voor je worden Smile [:)]

Report 

08-19-2008, 11:27 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
thx. is al in repaircentre. courier van ups zei dat ik em binne de week terug heb. eel goe nieuws als get mij vraagt lolz
"Oh no, you didn't" -Burn-
   Report 

08-20-2008, 9:24 AM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Heeft er iemand al een repair aangevraagd via xbox.com?
Hoe verloopt dat en moet je ergens vermelden wat er precies aan je x360 is?
Ik ga hem laten maken want mijn disc drive doet vervelend Crying [:'(]

Report 

08-20-2008, 12:29 PM
Reply Quote

Awel ik heb een draadloze internetverbinding, wifi, en nu heb k zo'n internetconnector van 80 lappen gekocht maar die wilt helemaal niet connecten...blijft rood belicht,alle gegevens zijn correct ingevuld en toch werkt het niet...op de helpdesk gingen ze mij helpen en terugbellen maar hoor maar niks van hen....

Heb Telenet en een DLink dertussen...kan iemand mij voort helpen?

Report 

08-20-2008, 3:45 PM
Reply Quote

Probeer eens alles open te zetten in DMZ (terug te vinden in je router), en doe dan een connectie test. In pricipe zal hij op dat moment je router/wifi connectie vinden. Daarna kan je alle instellingen aanpassen als je dat wilt.

Report 
Page 2 of 9 (246 items)
< 1 2 3 4 5 > ... Last »

©2009 Microsoft Corporation. All Rights Reserved