Search:
My Xbox

Algemeen forum voor België

Started by Dangui Be at 01-03-2007 5:16 PM. Topic has 32 replies.
Sort Posts:    
Print Search
Page 2 of 2 (33 items)
< 1 2

01-03-2007, 5:16 PM
Reply Quote
RE: Sunday Afternoons: 31/12/06
 Yappy Be wrote:

Hey Dangue,

Eerst vooral proficiat met je prestatie op Insane, sommigen vinden het poepsimpel, maar voor mij was het toch ook een prestatie om de klus te klaren.

Onlang na onze sessie GOW, heb ik nog geprobeert om de joinen, maar kreeg steeds het klassieke Failed to make connection voor men neus geduwt!

Tzal dus voor een volgende zijn.

Groetjes

Yappy

Hallo Yappy,

De room zal vol gezeten hebben of anders zal het aan de host gelegen hebben. Ik heb je al een paar maal een invite willen sturen, maar ik zie dat je dikwijls obilivion speelt en dan stoor ik niet graag.

Maar als je ziet dat ik gow aan het spelen ben en je wil meedoen, stuur dan een bericht en dan kan ik je vertellen of de kamer vol zit of niet. See you soon.

Daniella

Gamertag : Dangui Be
   Report 

01-03-2007, 5:26 PM
Reply Quote
Dikke proficiaat, Dangui!
Ik heb alleen maar Act 1 op Insane gedaan en ik weet niet wanneer ik zal verder kunnen. Ik moet eerst iemand met veel geduld vinden die met mij wilt spelen... Whisper [:-*]

Anyway... Het is toch de moeite waarde.

iPMS General (iPMS = non-US PMS Division)
* XA * GamerchiX * XET *

http://www.bm2loveangel.com/
   Report 

01-04-2007, 2:32 PM
Reply Quote

BM2 Love Angel wrote:
Dikke proficiaat, Dangui!
Ik heb alleen maar Act 1 op Insane gedaan en ik weet niet wanneer ik zal verder kunnen. Ik moet eerst iemand met veel geduld vinden die met mij wilt spelen... Whisper [:-*]

Anyway... Het is toch de moeite waarde.

Hi Angel

Geduld heb ik heel veel en voor jouw wil ik best tijd vrijmaken om samen met jouw te co-open. Invite me maar de dag zelf of mail me voordien als je iets concreet wil afspreken.

ps : lief poesje heb jij, kan ze al een beetje met je xbox controller overweg ??? Devil [6]

Tot binnekort misschien, Daniella

Gamertag : Dangui Be
   Report 
Page 2 of 2 (33 items)
< 1 2

©2009 Microsoft Corporation. All Rights Reserved