RE: Creditcard gegevens wissen

Algemeen forum voor België

Creditcard gegevens wissen

Belgian Terror 07-03-2009, 10:45 AM
Een vriend van me zou 500 punten moeten hebben, maar heeft geen VISA ofzo, bijgevolg kan ie geen MS punten online kopen en moet ie dus wel naar de winkel voor 2100 punten. Dit doet hij liever niet want ja, kost je dan meteen 4x zoveel en zovaak gebruikt hij geen punten. Vraag nu is dus, kan ik met mijn Creditcard voor hem punten kopen, en vervolgens de gegevens van mijn kaart wissen, want dat word dan gebonden aan zijn account, en heb ik liever niet (niet dat ik hem niet vertrouw ofzo hoor :p). Dus, iemand hier een idee van?

JohnnyricoMC 07-03-2009, 1:21 PM
Nope, koop gewoon die kaart, 2100 MSP is max. 24,99€

op marketplace met je visa is 2000 punten 24€, dan nog es 100 punten aan 1,20€, kom je 25,20 euro uit.
dat gedoe van 4x zoveel kosten is dus klinkklare onzin.

enige manier op je visakaart te unlinken is naar de helpdesk bellen, lijkt op de fiets springen en naar de eerste supermarkt of gameboer gaan me toch iets gemakkelijker (plus zoals ik al aantoonde zijn die pointskaarten toch een iets betere deal)

Belgian Terror 07-03-2009, 1:35 PM
met dat 4x kosten bedoel ik de verhouding tussen de mogelijkheid om 500P te kopen op LIVE zelf, maar in de winkel kan je niet lager dan 2100P... snap je ? Hij heeft immers maar 500P nodig. Nu, ik las ergens dat als je nieuwe gegevens ingaf dat je de oude kon verwijderen, is het dan mogelijk fictieve gegevens in te vullen ofzo? Als het nietzo is zal mijn kameraad toch maar naar de GM mogen gaan :p

Yappy Be 07-03-2009, 3:22 PM

Je zou het altijd kunnen proberen, maar twijfel er sterk aan. Maar om je gegevens te verwijderen, zal je naar de support line moeten bellen. En die gaan vragen stellen zene !

Hou het simpel, laat hem een prepaid kaart kopen. Spaart U veel zever !

Belgian Terror 07-03-2009, 3:37 PM
ja, heb hem net toch maar kunnen dwingen een kaart te kopen gezien de moeite die er anders voor nodig is. Toch bedankt voor de moeite.