Om verder te gaan op JackGordon zijn vraag van in een andere post:
DE hotste chick vant moment: Megan Foxx.
Wie kan beter?
Gizmoxia BE wrote:Voor al jullie random gezever Sticky voor een weekje.Vandaag heb ik Frans brood gegeten met prepare en philadelphia kruiden, Yummie!Giz
mikeVermeule wrote: Merken jullie gamers ook die strijd tussen die 2 volksgroepen in belgie??? niet echtEn ligt het politiek nog steeds zo overhoop? Wanneer niet?Ik kom van NL.. Mijn innige deelneming
Merken jullie gamers ook die strijd tussen die 2 volksgroepen in belgie??? niet echtEn ligt het politiek nog steeds zo overhoop? Wanneer niet?Ik kom van NL.. Mijn innige deelneming
mikeVermeule wrote: Gizmoxia BE wrote: Voor al jullie random gezever Sticky voor een weekje.Vandaag heb ik Frans brood gegeten met prepare en philadelphia kruiden, Yummie!GizWat is dat nou weer?Merken jullie gamers ook die strijd tussen die 2 volksgroepen in belgie???En ligt het politiek nog steeds zo overhoop?Ik kom van NL..
Gizmoxia BE wrote: Voor al jullie random gezever Sticky voor een weekje.Vandaag heb ik Frans brood gegeten met prepare en philadelphia kruiden, Yummie!Giz
mmm op belgisch vlak: ons Veroniqueske (decock) mag ook altijd eens aanbellen hoor!
op bene vlak, Die Do dat x factor of zoeits mee gepresenteerd heeft
Godfather Tom wrote:Om verder te gaan op JackGordon zijn vraag van in een andere post: DE hotste chick vant moment: Megan Foxx. Wie kan beter?
HelpYouFall wrote:Lien Van De Kelder!
Godfather Tom wrote:mmm op belgisch vlak: ons Veroniqueske (decock) mag ook altijd eens aanbellen hoor! op bene vlak, Die Do dat x factor of zoeits mee gepresenteerd heeft
JohnnyricoMC wrote:</schaamteloze Alex Agnew ripoff>
JohnnyricoMC wrote:en zo probeer ik über subtiel de conversatie in de richting van comedy te draaien
JackGordon86 wrote:Dan volg ik en geef ik jou een tip: http://www.youtube.com/watch?v=NaEj3g5GOYADit is meer m'n ding. Ricky Gervais (bekend van 'The Office', 'Extras',...) in z'n eerste show: 'Animals'.
Godfather Tom wrote: DE hotste chick vant moment: Megan Foxx. Wie kan beter?
Baselab wrote:Dit forum is dood!
JohnnyricoMC wrote:FF leven in blazen dus :p
PrisonedLeader wrote: JohnnyricoMC wrote: FF leven in blazen dus :pInderdaad... Komaan jongens, onze noorderburen doen het zelfs beter.
JohnnyricoMC wrote: FF leven in blazen dus :p