Search:
My Xbox

Algemeen forum voor België

Started by PrisonedLeader at 03-27-2009 2:43 AM. Topic has 137 replies.
Sort Posts:    
Print Search
Page 3 of 5 (138 items)
< 1 2 3 4 5 >

03-27-2009, 2:43 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Officiele Babbelbox
 JohnnyricoMC wrote:
pfft, al die comebacks.
eminem maakt comeback
lance armstrong maakt comeback
clijsters maakt comeback
wilfried martens maakt comeback.

pas wanneer Schumacher een comeback maakt ga ik opkijken :)

Tjah, economische crisis he. Big Smile [:D]
   Report 

03-27-2009, 9:27 AM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Officiele Babbelbox
 HelpYouFall wrote:
Om door Hamilton naar huis te worden gereden? Fat chance

broekie Lewis kan nog iets leren van Schumi.

Report 

03-27-2009, 9:39 AM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Officiele Babbelbox
Lang leve Mika Hakinen! Die kerel heeft echt niet lang genoeg op het F1 circuit rondgereden. Zelf Shumi kon nog iets van hem leren. Ik herinner me nog dat hij in Spa op een regenachtige dag Shumi en nog iemand inhaalde langs de buiten kant van een bocht!
Dat maneuver behaalde hem toen de zegen in Spa en het wereldkampioenschap.

Dude got some mad skillz.

Giz

[I Sell] [I Blog] [I Tweet]
   Report 

03-28-2009, 10:23 AM
Reply Quote
heb ik ook gezien, ze gingen allebei een kerel dubbelen.
maar herinner je je seizoen 2000? dat was een meesterlijke overwinning voor Schumacher, na een reeks van crashes en al toch nog kampioen worden = chapeau.

gewoon alle F1 coureurs op het Top Gear testcircuit laten rijden met de Suzuki Liana :)
   Report 

04-14-2009, 11:40 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Officiele Babbelbox
Heb eersgisteren een bestelling gedaan bij Amazon, maar kan iemand me uitleggen waarom het shippen meer kost dan m'n spel? Heb nergens een shippingmethode kunnen aanklikken ofzo?

Item Subtotal:     $23.99
Shipping and handling: $35.98

Magazine promotion: $0.00

Import Fees Deposit: $12.59

Total: $72.56 (EUR 57,28)

Paid by Visa: $72.56 (EUR 57,28)

Some say the outline of his left nipple is exactly the same shape as the Nürburgring, and that his heart ticks like a watch.
   Report 

04-14-2009, 1:07 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Officiele Babbelbox

De laatste keer dat ik iets bestelde op Amazon.com, waren de verzendingskosten zeker niet zo hoog. Ik weet niet wat je bestelde, maar bij waren het enkele HD DVD.
En toen ze arriveerde moest ik nog wel een 10 euro importtaksen betalen aan de Post.

Report 

04-14-2009, 1:15 PM
Reply Quote
Ik heb BioShock besteld aan 23$, dacht ik ook eens geld te besparen met online te bestellen.. Nu mag ik de volle 72$ (58€) betalen! Indifferent [:|] Volgende keer maar weer gewoon bij Play-Asia bestellen ipv Amazon.

Some say the outline of his left nipple is exactly the same shape as the Nürburgring, and that his heart ticks like a watch.
   Report 

04-14-2009, 1:18 PM
Reply Quote
waarom pak je ook amazon.com?
je betaalt je blauw aan de shipping vanuit de USA.

beter om op amazon.co.uk te bestellen, de britse pond staat voorlopig nog gunstig en de shipping is erg acceptabel.
heb m'n halo wars LE daar besteld en totaal was het 59 eurootjes, met shipping en al is dat dus goedkoper dn je gemiddelde Belgische winkel.

@yappy, als je het als een geschenk laat verzenden komen er geen invoertaksen bij.
stel het adres gewoon gelijk aan iemand anders die in hetzelfde huis woont of stuur het naar familie in de buurt, probleem opgelost :)
   Report 

04-14-2009, 2:12 PM
Reply Quote
Tjah, 'k heb nu ook m'n lesje geleerd.. Nu weet ik tenminste vanwaar die shipping kosten komen Huh? [:^)]
Merci voor de snelle antwoorden!

Report 

04-14-2009, 4:34 PM
Reply Quote

Goede raad, bekijk eerst eens Play.com. Daar kon je bevoorbeeld Bioshock aankopen voor 20 euro (de laatsten zijn waarschijnlijk verkocht) met gratis verzendingskosten ! Ik koop bijna al mijn spelen op Play.com en ze worden altijd gratis verzonden van de New Jersey eilanden.

En je kosten by the way, zijn way to high ! Kan je niet annuleren ? Zolang niets is verzonden is dit toch perfect mogelijk.
Volgens mij heb je aangetekend verzending (op stond die daar op) ergens aangeklikt !

Report 

04-14-2009, 4:38 PM
Reply Quote
 JohnnyricoMC wrote:

@yappy, als je het als een geschenk laat verzenden komen er geen invoertaksen bij.
stel het adres gewoon gelijk aan iemand anders die in hetzelfde huis woont of stuur het naar familie in de buurt, probleem opgelost :)

Dit kan ik de volgende maal wel is proberen, maar de mensen van De Post, houden pakjes van Amazon wel heel scherp in het oog.
   Report 

04-14-2009, 5:11 PM
Reply Quote
 Yappy Be wrote:

Goede raad, bekijk eerst eens Play.com. Daar kon je bevoorbeeld Bioshock aankopen voor 20 euro (de laatsten zijn waarschijnlijk verkocht) met gratis verzendingskosten ! Ik koop bijna al mijn spelen op Play.com en ze worden altijd gratis verzonden van de New Jersey eilanden.

En je kosten by the way, zijn way to high ! Kan je niet annuleren ? Zolang niets is verzonden is dit toch perfect mogelijk.
Volgens mij heb je aangetekend verzending (op stond die daar op) ergens aangeklikt !

Kan helaas niet meer annuleren, hij is al onderweg, had gisteren een mail gekregen van hun. Ik heb nochtans nergens de optie gezien welk soort verzending ik wou..
Volgende keer weer bij Play.com of Play-Asia.com! Smile [:)]

Report 

04-14-2009, 7:27 PM
Reply Quote
Hij is toch region free he ?
   Report 

04-14-2009, 8:18 PM
Reply Quote
 Yappy Be wrote:

Dit kan ik de volgende maal wel is proberen, maar de mensen van De Post, houden pakjes van Amazon wel heel scherp in het oog.

kunt het ook via een buur regelen ofzo.
beter een goeie buur...

De post moet trouwens pakjes van Amazon enzo respecteren, hebben tracking nummer.
ze hebben al genoeg klachten ivm "verdwenen" leveringen.

'k heb wel via amazon.co.uk nog nooit met invoertaksen te maken gehad.
dus heb ook bij amazon nog geen "gift" optie gebruikt.
   Report 

04-14-2009, 9:43 PM
Reply Quote
RE: Officiele Babbelbox
ik bestel meestal bij GameHubs, nog nooit slechte ervaringen gehad daar.

I wonder if deaf schizophrenic people hear voices ... I've never asked them.
   Report 

04-21-2009, 11:38 AM
Reply Quote
RE: Officiele Babbelbox
Om het nog eens richting de luchtige kant te duwen:

http://www.youtube.com/watch?v=GFW6NHbWX0E&feature=PlayList&p=BECB0741F3D4A7E6&playnext=1&playnext_from=PL&index=11

George Carlin on Airplane Safety!

"Well, I have no problem with that. I always breathe normally when I'm in a 600-mile-an-hour uncontrolled vertical dive." Held! Big Smile [:D]
"I've been waiting for this day my whole life. This day of reckoning."
   Report 

05-26-2009, 2:46 AM
Reply Quote
Re: RE: Officiele Babbelbox
Djeezes...kleine orkaan boven Belgie! Storm [st]  nog nooit gezien en gehoord.
Toch niemand schade?

Twitter: @Baselab_
   Report 

05-26-2009, 7:56 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Officiele Babbelbox
geen schade, maar toch voor alle zekerheid vannacht de priezen van men "gaming-kast" uitgetrokken!
   Report 

05-26-2009, 8:27 AM
Reply Quote
Ik heb er zoals altijd weer als een marmot doorgeslapen Big Smile [:D]
   Report 

05-26-2009, 9:24 AM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Officiele Babbelbox
 HelpYouFall wrote:
Ik heb er zoals altijd weer als een marmot doorgeslapen

waarschijnlijk slaap jij ondergronds ofzo Stick out tongue [:P]

Twitter: @Baselab_
   Report 

05-26-2009, 9:32 AM
Reply Quote
Stilte voor de storm zou ik zeggen ! Ik was tijdens men schoonheidsslaapje aan het dromen dat ik in eerste positie aan het racen was met Midnight club. Stick out tongue [:P] Tot ik buiten iets hoorde. Effe vlug kijken door de raam en ja, men vuilbakken gingen op de wandel. Het positieve eraan is dat ik ze niet meer hoef uit te spoelen !

Report 

05-26-2009, 9:52 AM
Reply Quote
 Baselab wrote:
Djeezes...kleine orkaan boven Belgie!   nog nooit gezien en gehoord.
Toch niemand schade?
och, dat onweertje vannacht? om 4-6 uur ff opgemerkt, gewoon ogen dicht en verder pitten. (en dat was met het venster open en 't vliegenraam erin.)
't moest er van komen, 't was véél te warm.
   Report 

05-26-2009, 10:10 AM
Reply Quote
Zelfde hier, rond drie uur ff wakker geworden, veel lichtspel en een beetje lawaai maar de moeite niet om je nachtrust voor te laten.
Nec spe nec metu
FREE AGAIN !!!
   Report 

05-26-2009, 1:59 PM
Reply Quote
Geen schade, maar ben wel wakker geworden rond 3 uur door het lawaai. Ik woon in een gebouw met 20 verdiepingen, dus het waait wel heel hard hier boven.
   Report 

05-26-2009, 2:24 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Officiele Babbelbox
Omdat ik 's nachts werk met koptelefoon, verschoot ik wel even...
Ik dacht: "Dedju! Jappen!!!". Ook m'n honden dachten dat het WOIII was. M'n trouwe viervoeters kregen dan ook de nachtpost. Je weet maar nooit...
Maar geen paniek, Vlaanderen! Het was maar de dondergod die ons een voorsmaakje gaf van z'n apocalyps.
   Report 

05-26-2009, 4:06 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Officiele Babbelbox
 JackGordon86 wrote:

Ik dacht: "Dedju! Jappen!!!".

Lol.
Dan zou ik eerder hopen dat het de Hollanders waren die ons komen bevrijden van de waalse tirannie :)
   Report 

05-26-2009, 4:07 PM
Reply Quote
"BRUMAAAAAAAAAAAAAAAAAAK" Big Smile [:D]
   Report 

06-07-2009, 1:30 PM
Reply Quote
Oei, 't is al half 3 en ik moet m'n burgerplicht nog gaan vervullen. 't Is verkiezingen vandaag. Efkens een bolleke gaan zwart maken en dan kunnen de politici vanavond weer onder mekaar de postjes verdelen...
   Report 

06-07-2009, 1:44 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Officiele Babbelbox
 Rocco96 wrote:
Oei, 't is al half 3 en ik moet m'n burgerplicht nog gaan vervullen.

"Wij vervolgen dat allang niet meer", zegt Jean-Marie Berkvens, procureur des Konings in Brugge. "Wie niet gaat stemmen, riskeert niets."

Ook elders in het land blijkt dat zelfs recidiverende niet-stemmers ongestraft blijven: hun namen worden vaak niet eens meer bijgehouden. Bij de vorige verkiezingen bleven 688.719 kiezers thuis. (Douglas De Coninck)

(http://www.demorgen.be/dm/nl/3625/De-Stemming/article/detail/878939/2009/06/06/Niet-stemmers-riskeren-geen-straf.dhtml)
   Report 

06-07-2009, 2:01 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Officiele Babbelbox
Het is ook geen democratie te noemen als je de mensen verplicht te stemmen en hen zelfs beboet als ze om eender welke reden niet willen of kunnen stemmen.
   Report 
Page 3 of 5 (138 items)
< 1 2 3 4 5 >

©2009 Microsoft Corporation. All Rights Reserved