Search:
My Xbox

Algemeen forum voor België

Started by HelpYouFall at 10-13-2008 7:43 PM. Topic has 248 replies.
Sort Posts:    
Print Search
Page 4 of 9 (249 items)
« First ... < 2 3 4 5 6 > ... Last »

10-13-2008, 7:43 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten

Zeker waar, en ik heb dan ook absoluut niets te klagen over de 360 als console, ik heb mij op geen ander systeem al zo geamuseerd. Ik kan ook niets dan lof spreken over de klantendienst, vorige keer had ik m'n xbox zelfs na een week al terug!

Ik haat het gewoon om niet te kunnen gamen haha

"I've been waiting for this day my whole life. This day of reckoning."
   Report 

10-22-2008, 7:23 PM
Reply Quote

Ok, ik krijg vandaag het pakket terug aan en nu blijkt dat dat MS mijn unit gewoon compleet vervangen heeft. Fantastisch allemaal natuurlijk, maar nu zit ik toch nog met twee problemen:

1) De network adapter (zelfde ding als m'n vroegere 360 + zelfde set-up, niets is veranderd) werkt niet meer fatsoenlijk. Hij is zeker niet kapot, want de console herkent hem. Alleen blijf het lampje rood en krijg ik de melding: Wireless Network - Not Connected. Ik heb nog altijd dezelfde network adapter + modem ?!

2) Mijn gamerpics en themes staan WEL nog op m'n harde schijf, heb ze allemaal teruggevonden bij het nakijken van de memory, maar ik kan ze NIET selecteren. (wijzigen van gamerpic of theme geeft enkel de standaard pics en themes die bij de 360 worden geleverd)

Keep in mind dat ik absoluut geen computer wizard ben, dus hou de uitleg redelijk simpel Big Smile [:D]

Ben toch een beetje bummed out dat ik het ding niet direct kan gebruiken...

Report 

10-22-2008, 7:41 PM
Reply Quote

over die gamerpics ga ik niks zeggen want daar ken ik ook niets van

kan het niet zijn dat je even de adapter terug moet aansluiten op je netwerk / modem / router?

misschien iets met de beveiliging? toen ik de mijne terug kreeg moest ik ook alles terug instellen

Report 

10-22-2008, 8:00 PM
Reply Quote

Geen idee. Ik weet wel dat ik vorige keer (toen ik hem voor het eerst aansloot) ook even aan het sukkelen was, maar dat was in een verder stadium van de netwerk test. Ik moest toen immers eerst m'n username en passwoord ingeven, aangezien ik met een adsl inbelverbinding werk. Maar ik denk dat toen altijd wel het lampje groen was, dat hij dus al wel een verbinding vond met m'n draadloos netwerk. Ik gebruik overigens een standaard Philips router die belgacom zelf aanbied. Is dus allemaal nog dezelfde apparatuur als voor het vervangen van de xbox + het staat allemaal nog steeds op dezelfde plaats.

Arrrrggghhhh, de moderne technologie Smile [:)]

Report 

10-23-2008, 10:45 AM
Reply Quote
Een telefoontje naar mijn nonkel (de pc-maniak Big Smile [:D]) + het toepassen van een beetje logica heeft het probleem opgelost. Toch bedankt voor de tip, Mr Enfield!
   Report 

10-23-2008, 11:42 AM
Reply Quote

Je zegt dat je een nieuwe console hebt ontvangen. Indien dit zo is, is je ip adres van je console anders dan je oude.

En moet je deze terug in je router inbrengen.

Dat is ook 1 van de reden dat je pc een wireless receiver ontdekt, maar geen connectie kan maken.

Report 

10-25-2008, 3:00 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
heey,

Kzit met een klein probleem en mss dat iemand weet wat er aan de hand is.

Deze ochtend wou ik mijn Xbox opstarten maar het lukt niet. Het lichtje van mijn power supply "flikkert" oranje. Als de power supply alleen maar verbonden is met het stopcontact is er geen probleem, het lichtje brandt continue oranje. Het is pas als ik hem dan aansluit aan mijn Xbox dat hij begint te pinken......

(Het straffe is eigenlijk dat hem juist uit reparatie is voor dit probleem. Hij werkte 1 dag perfect en ik zit nu weer met hetzelfde probleem.)

Mss iemand die een verklaring kan geven?
   Report 

10-27-2008, 10:38 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Heb je toevallig een externe afkoelingsysteem, zoja koppel die los.

Enigste wat ik kan vinden is dit: http://support.microsoft.com/kb/906102

Misschien best even bellen als dit niet helpt.

Post provided 'AS IS' w/out warranty & confers no rights

goomgc.wordpress.com

xet360.be
   Report 

11-18-2008, 6:45 AM
Reply Quote

Hello,

Ik heb nu men xbox sinds begin september en tot nog toe niets voor had buiten tijdens swtfu 2 keer vastgelopen.

Maar nu heb ik vreet raar aan de hand en dit precies enkel in fable 2 tijdens battles.

Mijn controller geraakt disconnected??? En als je in de blades gaat zien dan staan er nog 2 of drie blokjes op.

Hebben der hier dit nog gehad.Of is het enkel de blades die een verkeerde weergave doen van de status.

Moet wel zeggen dat maar begonnen is als ik de missie begon van de tower,waar ik dien garret of zo moest gaan zoeken.

Alvast bedankt mannen en dames

Game Station History:Coco 64,Tandy,IBM,Amiga 500,Amiga 2000,Pc,PS,PS2,Xbox,DS,NDS,Wii, Xbox 360
   Report 

11-18-2008, 1:37 PM
Reply Quote
OK... moi problemos:  ik sta op zet men Xbox aan en na nog geen 5 min valtem uit met de 2 linker rode lichtjes (nr 1 en 3) van de ring of death aan... ik weet, de 2 linker lichtjes betekenen dat men Xbox overhit is en niet genoeg geventileerd is...
Staat al maanden op de zelfde GOED GEVENTILEERDE plaats (er kan overal lucht aan en er staat niets dichter dan 30 cm bij de Xbox) en is eerste keer dat dit voorvalt... nu telkens ik hem aansteek ga em na 3 a 4 min enorm beginen blazen en valtem uit na 30 sec enorm blazen...

- staat nog GEEN 5 MIN AAN !
- Xbox staat koud als em uitvalt van overhitting...
- Ventilatie werkt ok...

Heb Xbox helpdesk gebeld en moet em opsturen, maar ik zou toch ééns willen weten of er nog mensen zijn die dit probleem al eens hebben voor gehad of mss weten wat hier het probleem is... Mod's ?

Greetz Tristan XXL

excuse me when i light my spliff... :)
   Report 

11-18-2008, 3:12 PM
Reply Quote

Heb je al eens een reset gedaan van je voeding.
Dus voeding ontkoppelen, en de kabel ontkoppeld  die anders ts box en megavoedingsblok zit.
Heb al gehad dat ie niet wilde opstarten en dat rood led brande op voeding.Ff uitgetrokken zoals hierboven en had terug een groen led en starte ie normaal op.

Game Station History:Coco 64,Tandy,IBM,Amiga 500,Amiga 2000,Pc,PS,PS2,Xbox,DS,NDS,Wii, Xbox 360
   Report 

11-18-2008, 5:26 PM
Reply Quote

is het probleem niet, start perfect op... begint hard te blazen en valt uit... wat me ook juist is opgevallen en ik in men vorige post niet heb vermeld, is da de lichtjes knipperen... isdit normaal of?

Toch bedankt svennie

Report 

11-20-2008, 4:17 PM
Reply Quote
Ik heb mijn Xbox een 2 tal weken terug naar de reparatie-dienst gestuurd en had me al voorbereid om een maand game-loos door het leven te gaan. Mijn verbazing was groot toen ik al op een week of twee een nieuwe kreeg.

Allemaal onder garantie. En als ik dan bedenk dat ik gewoon een nieuwe wilde kopen om het wachten te vermijden .. Party!!! [<:o)]

Raqueem

11-24-2008, 2:55 PM
Reply Quote
Ik heb gebeld naar xbox helpdesk en ze gingen me binne de 48 een mail sturen met alle stappen en informatie die ik moet hebben om hem onder garantie op te sturen, het is nu al een aantal dagen later, nog steeeeds geen mail... ik wil de helpdesk trg bellen, maar niet berijkbaar.... Tongue Tied [:S] het nummer is toch 0800/79790???

Raqueem wrote:
Allemaal onder garantie. En als ik dan bedenk dat ik gewoon een nieuwe wilde kopen om het wachten te vermijden .. Party!!! [<:o)]

Ja, deze gedachte spookt ook in men hoofd.... mss beter afwachten....

Greetz Tristan XXL

Report 

12-02-2008, 4:43 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
hoelang moet je zo wachten op die email ? ik wacht nu al meer dan 24 uur
   Report 

12-02-2008, 5:06 PM
Reply Quote
Als je binnen de 2 dagen geen mail hebt ontvangen kan je best even terugbellen met je referentienummer.

Giz

My website
XET 360 Group Blog

Хbox Live Ambassador™
   Report 

12-04-2008, 8:51 PM
Reply Quote
al vanaf de aankoop gaat de DVD slede moeilijk open en dicht eigenlijk wordt het erger en erger maja beuh.. heb da front er afgehaald en ma wa gepruts ga et meestal wel open kga em er ni voor binnesture kheb nog een jaar garantie. kwacht wel
   Report 

12-06-2008, 8:33 AM
Reply Quote
Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten

Ik heb een vraag ivm externe hd's en mijn 360.Zijn er beperkingen op de grote die je mag aansluiten .Of het soort Filesystem dat de hd heeft. Want die van mij word niet herkend.Het is een hd in een usb2.0 slede met eigen voeding.Al de files zijn gesorteerd in diverse maps.

Report 

12-12-2008, 1:07 PM
Reply Quote
RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 Svennie123 wrote:

Ik heb een vraag ivm externe hd's en mijn 360.Zijn er beperkingen op de grote die je mag aansluiten .Of het soort Filesystem dat de hd heeft. Want die van mij word niet herkend.Het is een hd in een usb2.0 slede met eigen voeding.Al de files zijn gesorteerd in diverse maps.

Ik denk dat je harde schijf als FAT32 moet geformatteerd zijn en dat de meeste schijven standaard in NTFS geformatteerd zijn. Oplossing is dus je harde schijf leegmaken (herformatteren naar FAT) en je bestanden er weer opzetten. Dan zou het wel moeten lukken. Maar, feel free to correct me if I'm wrong, want heb het zelf nog niet geprobeerd.
   Report 

12-12-2008, 1:13 PM
Reply Quote
 Raqueem wrote:
Ik heb mijn Xbox een 2 tal weken terug naar de reparatie-dienst gestuurd en had me al voorbereid om een maand game-loos door het leven te gaan. Mijn verbazing was groot toen ik al op een week of twee een nieuwe kreeg.

Ik had een console (20Gb) van juli 2006, die de geest gaf net na de NXE-update (21/11). Ik heb me onmiddellijk een nieuwe gekocht (60gb) en stuurde m'n oude op op 5/12. Ik heb hem vandaag al terug, volledig hersteld. Ik heb nu wel twee Xbox'en :-). Eentje voor in de slaapkamer, dus, mijn vriendin doet me iets aan :-).

Snelle service van microsoft vond ik wel.
   Report 

12-13-2008, 11:26 AM
Reply Quote
kheb mijn xbox die op draardloze verbinding sta met internet, alles werkt goed tot mijn ouders belgacom tv neme met de b-box2 router en daar begingt mijn probleem. Mijn xbox vindt onder probleem de router maar lukt niet om te verbinden . Ik ben al een maand aant sukkele voor een oplossing over gezogt op internet en nix gevonden en nu moet ik moet een super lange draad tot aan de modem om live te spele en begingt mijn *** uit te hange . Dus vraag ik hier, help die arme jonge eens hier
HET ZOU HEEL DANKBAAR ZIJN
   Report 

12-15-2008, 9:29 AM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Het zal hard aankomen jongen.Maar .......... Je zal je ouders moeten buiten zetten. Big Smile [:D]. Iedere gamer weet dat gamen en Bgc niet goed samen gaat . En zeker met Bgc tv erbij want die slorpt je connectie weg. Ander Provider zal alles vlekkeloos werken.

Report 

12-22-2008, 8:05 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 Svennie123 wrote:
Het zal hard aankomen jongen.Maar .......... Je zal je ouders moeten buiten zetten. Big Smile [:D]. Iedere gamer weet dat gamen en Bgc niet goed samen gaat . En zeker met Bgc tv erbij want die slorpt je connectie weg. Ander Provider zal alles vlekkeloos werken.

is inderdaad een feit. ne vriend van mij zit ook bij Belgacom voor zijn voetbalmatchen te kunnen volgen en dergelijke en dus ook z'n Xbox360 zit aangesloten op z'n Belgacom en flippen dat da ding doet als hij chat met mensen of online aan het gamen is. als hij dan met z'n probleem nr Belgacom gaat dan weten die dus gewoonweg geen raad, dat is het triestigste dus...
...a kick in the teeth!
   Report 

01-02-2009, 7:26 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Het valt me op, dat de laatste tijd, ongewoon veel 360's nog al es vastlopen...ik merk dat veel als we in multiplayer zitten, dan valt er regelmatig iemand weg(niet steeds dezelfde) als hij dan terug is, steeds hetzelfde antwoord, mijn 360 was vastgelopen, ook mijn toestel loopt al eens vast...alsook dat van mijn zonen(net nog)...wat is het probleem? Microsoft wat scheeld er aan? Gaan jullie dit verhelpen? Of gaat dit ook een jaar of 3 aanslepen zoals met het taalprobleem dat we gekend hebben?
   Report 

01-03-2009, 4:10 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Het heeft geen zin om zo aanvallend je vragen te stellen R3v, Microsoft is op de hoogte van het probleem, de NXE update heeft enkele kleine problemen met zich meegebracht en ze hebben al laten weten dat dit zal opgelost worden bij de volgende update.

Greetz,
Giz

My website
XET 360 Group Blog

Хbox Live Ambassador™
   Report 

01-04-2009, 2:06 AM
Reply Quote
RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Heeft er iemand van jullie al meegemaakt dat je een spel insteekt en dat hij ipv "play game" "play dvd" zegt? vandaag enorm veel last van gehad, mijn xbox is al lang uit garantie dus gemaakt zal hij wel niet worden door MS, heeft iemand van jullie je xbox om deze reden al eens teruggestuurd en zoja, voor moeten betalen?  nuja, hopelijk houdt hij het nog lang genoeg uit tot die "nieuwe generatie" (aka Jasper chipset) in Belgie wordt gespot...

PS:  een kameraad van me kocht vandaag een elite, wilt em aansluiten en krijgt er niks door, van wat hij me vertelde via de telefoon bleef het beeld steken bij de "xbox-bol" als je hem opstart... van pech gesproken....

lang leve de technologie Wink [;)] Big Smile [:D]
   Report 

01-04-2009, 1:33 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Aanvallend? Niks aanvallend, ik stel gewoon vast en ik vraag niks, ik laat het weten...het is niet onze fout dat ze te hoog hebben gegrepen met hun NXE, en het is het vastlopen niet alleen hoor, veel mensen hebben problemen, neem nu bijvoorbeeld de snelheid als je es in je friendslist ga kijken, of als je iemand een bericht stuurd...of als je naar de marketplace gaat, (en lang niet alles wat ik opsom) traaag tergend traaag.Her en der lees je berichen over mensen die wel ergens een probleem hebben sinds de update, en dan stel ik me het volgende, hoe kunnen ze een update laten doorgaan, als deze nog problemen heeft? En dan met een antwoord afkomen zoals "de volgende update" vertel es wanneer is die update dan wel? Binnen 3 maanden? Een half jaar? En dit terwijl men zegt dat er geen grote update meer gaan komen voor de 360?

En waarom verplicht men ons, om die update te doen? Ik vond het vorig dashboard meer dan voldoende.
   Report 

01-04-2009, 7:35 PM
Reply Quote

Beeld liep somtijds vast en bij heropstart had ik de rrod

Het probleem is het slecht mechanisch ontwerp betreffende geheugenchips en het systeem waarmee men de koelplaten op de GPU en CPU vastzet. De geheugenchips maakten somtijds slecht contact met moederbord. De X-houders die verhinderen dat doe-het-zelvers de koelplaten kunnen losmaken van de chips verhinderen ook nog dat het moederbord zich kan "zetten" bij het op bedrijfstemperatuur komen....

mezelve grondig gedocumenteerd op 'you tube' vooral over het openmaken van de xbox360 zonder brokken te maken. Xbox opengemaakt, 4 kunststof-pads op de 4 geheugenchips gekleeft. De pads zullen de chips op het moederbord blijven drukken wanneer het bord zich 'zet'. Vervolgens de 2 X-platen voorzichtig losgewrikt. Daarna kan men de koelelementen van de CPU en de GPU nemen. De oude koelpasta verwijderd op zowel chips als koelplaten.  Nieuwe koelpasta op de chips gesmeerd, een drupje op de koelplaten. Koelplaten vastgezet met bouten en (teflon) washers. (De X-platen ver weggegooid) Het kan gebeuren dat dit laatste zal moeten herhaald worden met een andere spankracht als het resultaat niet bevredigend is (i.e. rrod) Ik heb ze handvast aangedraaid maar iedereen heeft andere handen. Daarna de GPU een beetje laten warm worden. Dit doet men door de fanpack niet op zijn plaats terug te monteren maar deze zo goed mogelijk over de CPU te leggen. Uw CDrom-drive moet zekerlijk ook aangesloten zijn! Steek Xbox aan en laat 10 minuten bakken. De bedoeling hiervan is dat de verbindingen terugvloeien in hun baantjes.  Afkoelen die handel en dan netjes de fanpack terug op zijn plaats  en doosje voorzichtig terug dichtmaken. Voila RROD is weg...beetje verder FableII spelen....

opmerking: doe dit alleen als je zin hebt voor avontuur ....Big Smile [:D] 

Report 

01-05-2009, 8:30 AM
Reply Quote
Ja hallo zeg, ik zou het niet durven om er aan te beginnen.
Je moet toch wel een beetje op de hoogte zijn van wat je doet.
   Report 

01-05-2009, 9:31 AM
Reply Quote
RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 Godfather Tom wrote:
Heeft er iemand van jullie al meegemaakt dat je een spel insteekt en dat hij ipv "play game" "play dvd" zegt? vandaag enorm veel last van gehad, mijn xbox is al lang uit garantie dus gemaakt zal hij wel niet worden door MS, heeft iemand van jullie je xbox om deze reden al eens teruggestuurd en zoja, voor moeten betalen?  nuja, hopelijk houdt hij het nog lang genoeg uit tot die "nieuwe generatie" (aka Jasper chipset) in Belgie wordt gespot...

PS:  een kameraad van me kocht vandaag een elite, wilt em aansluiten en krijgt er niks door, van wat hij me vertelde via de telefoon bleef het beeld steken bij de "xbox-bol" als je hem opstart... van pech gesproken....

lang leve de technologie Wink [;)] Big Smile [:D]

iemand?
   Report 
Page 4 of 9 (249 items)
« First ... < 2 3 4 5 6 > ... Last »

©2009 Microsoft Corporation. All Rights Reserved