Gizmoxia BE wrote:
Ander onderwerp dus
You got it!
Één van men wireless controllers zit met een probleem, en dat sinds aankoop van controller en play & charge kit. Nooit bij stilgestaan, maar gisteren heb ik RE5 in co-op met een kameraad gespeeld en het stoorde me dat m'n herlaadbare batterij het zes maanden na aankoop nog steeds niet doet. Het gaat hier uiteraard om een officiële herlaadbare batterij van Microsoft.
De controller werkt draadloos wel, maar alleen met AA batterijen. Daar
wil ik dus niet mee doorgaan, ze moeten mijn herlaadbare batterij maar
fixen of mij een nieuwe geven.
Wat is het probleem? Ik heb 't mooi in een vierstappenplan uitgewerkt:
- x360 aan, plug in play & charge kit + wireless controller
- 15 seconden later op de controller: groene LED = fully charged battery = bullshit, want ... (zie volgend punt)
- als ik de play & charge kit unplug valt de controller uit. Ik krijg hem ook niet meer aan.
- ik heb de batterij in m'n andere controller gestoken en daar krijg ik hetzelfde.
Met andere woorden, de batterij is een defecte. Dat was sinds aankoop zo maar omdat ik zeer weinig co-op speel, stond ik er niet bij stil. Ik dacht: '
O, later zal die batterij wel deftig functioneren eens ze volledig opgeladen is'. Wrong.
Probleem nummer 2: ik weet niet meer waar ik de batterij gekocht heb omdat ik niet meer over het kasticketje bezit. Free Record Schoft of Game Mania, één van de twee...
Some help, please?
(Iemand defecte batterij kopen, 1250€?
![Stick out tongue [:P]](/emoticons/emotion-4.gif)
)