Search:
My Xbox

Algemeen forum voor België

Started by Dreamcatcher Oo at 03-25-2007 11:43 AM. Topic has 148 replies.
Sort Posts:    
Print Search
Page 4 of 5 (149 items)
< 1 2 3 4 5 >

03-25-2007, 11:43 AM
Reply Quote
RE: Sunday Afternoons - next: 25/03

Ik ben er klaar voor, mijn chainsaw blinkt als een spiegel en is klaar om enkele gamers in stukjes te zagen. Mijn hond heb ik nog geen eten gegeven vandaag dus hij lust wel een stukje vlees.

Tot straks..

Be Warned,
I Will Judge You
Your Blood Shall Flow Throughout The Land
For I Have Spoken
   Report 

03-25-2007, 12:45 PM
Reply Quote
euhm menskes, hoelaat begint het eigenlijk ? ik ben er klaar voor maar zie niemand van de "bende" als ik een game wil joinen ...
   Report 

03-25-2007, 1:26 PM
Reply Quote
oops, zojuist gezien dat het om 16u begint, tot straks
   Report 

03-25-2007, 4:28 PM
Reply Quote
RE: Sunday Afternoons

HARTELIJK bedankt voor de deelneming aan de Sunday Afternoons.

Ik ga de datum van de volgende evenement binnen enkele dagen bevestigen.

Indien je een spel wilt voorstellen voor de poll, laat je mij iets weten.

*game on*

Angel

iPMS General (iPMS = non-US PMS Division)
* XA * GamerchiX * XET *

http://www.bm2loveangel.com/
   Report 

03-25-2007, 4:59 PM
Reply Quote

Het was weer fun zoals gewoonlijk, toch moet ik zeggen dat ik nu nog pijn in mijn hoofd heb door iemand te volgen op het scherm. Dank u Angel voor de leuke sunday afternoons! Tot de volgende zou ik zeggen.

See ya...

Be Warned,
I Will Judge You
For I Have Spoken
   Report 

03-25-2007, 5:00 PM
Reply Quote

euhm, allesbehalve GRAW 2 en Rainbow 6 ... die heb ik niet Embarrassed [:$]

COD 3, PGR 3 mss ?  alé, we zullen wel zien hé

greetz

Report 

03-25-2007, 5:16 PM
Reply Quote

Ik ben klaar voor GRAW2 de training is ten einde, ik ben terug mee met de maps en kan er nu wel invliegen. Al moet ik zeggen je hebt een goede verbinding nodig indien je met meer dan 10 mensen wil gamen, anders wipt hij iedereen er uit (kennen we nog van GRAW1 Sad [:(])

Be Warned,
I Will Judge You
For I Have Spoken
   Report 

03-25-2007, 5:20 PM
Reply Quote
 DreamLinker wrote:

Het was weer fun zoals gewoonlijk, toch moet ik zeggen dat ik nu nog pijn in mijn hoofd heb door iemand te volgen op het scherm. Dank u Angel voor de leuke sunday afternoons! Tot de volgende zou ik zeggen.

See ya...

Het was echt niet te doen. Eerst keer dat ik dat maneuver heb gezien. Confused [8-)]

Hey! Heb je gezien dat ik beter doe zonder motorcycles? Stick out tongue [:P]

el NOSFERATU wrote:

greetz

Bedankt voor de voorstellingen, el N! En zeker ook voor de super matches! Yes [Y]

* XA * GamerchiX * XET *

Report 

03-25-2007, 5:29 PM
Reply Quote

graag gedaan ...

Report 

03-26-2007, 7:10 AM
Reply Quote
Re: RE: Sunday Afternoons
Ik heb mij ook serieus geamuseerd. Laat de vote voor de volgende SundayAfternoons maar komen. Het was toch best gezellig met ons 8-en? Natuurlijk als je veel volk online wil krijgen moet je games kiezen waar meer mensen tegelijk op 1 server kunnen gamen. GRAW2 is daar toch meer geschikt voor hé, hoewel daar het nadeel weer is dat er geen hop-in hop-out multiplayer bestaat zoals in GOW, COD3, etc. Het gebrek aan party- en clan- support in die games is ook wel een minpuntje. Vreemd dat Halo2 al zo oud is maar geen enkel ander game het ze totnutoe heeft nagedaan (die partydinges van Halo2 is nog altijd de max). Ik weet niet of een lijst met 5 games beter is: dat verspreidt de votes nog meer en ik vermoed dat enkel de mensen online komen van het winnende game. En wie weet... start de Halo3 beta op 1 april, dan weet ik toch al direct waarop ik ga stemmen... :)

ps: (alle xbox fans sluit nu de ogen) waar blijven die wii-codes trouwens? :)
   Report 

03-26-2007, 7:17 AM
Reply Quote
Re: RE: Sunday Afternoons
auw, wist niet dat ik zoveel had getypt... :)
   Report 

03-26-2007, 7:24 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Sunday Afternoons

Het was een leuke gow afternoon. Het was even wennen, daar ik bij de release van graw2 mijn gow in de kast heb laten liggen. Ik heb er weer een paar leuker gamerfriends bij en daar is het hem allemaal om te doen. Ik heb nu twee gow titanen (Kl project seal en el nosferatu), deze twee blonken echt wel uit. De rest was ook heel goed  en ik heb nog veel leren, hé uncle seal Wink [;)].

Ik hoop ook op een halo 3 afternoon, maar ik heb crackdown niet gekocht. Nu we zullen wel zien. Voor mij mag het eender welke game zijn, niet dat ik alles heb, maar als de mensen maar fun hebben en dat de sunday afternoons kunnen blijven groeien.

Als ik mijn friendlist open doe, zie ik de meeste nog steeds gow gamen, een paar graw2, rb6vg, slechts enkelen cod3 en nu ook pas vt3. Het is niet makkelijk om een game eruit halen, ik heb vertrouwen in het gezond verstand van onze Angel.

Als ik de game heb, zal ik er zijn voor de sunday afternoon, dat is zeker.

Groeten, Dangui

Gamertag : Dangui Be
   Report 

03-26-2007, 8:42 AM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Sunday Afternoons
GRAW2 moet zeker nog een kans krijgen, maar aub geen VirtuaTennis3... :) dat is niet bepaald een multiplayer-oriented game. En tja, Crackdown is 15 minuten leuk, zonder de Halo3 beta invite zou ik het niet gekocht hebben...
   Report 

03-26-2007, 12:09 PM
Reply Quote

Was gisteren de eerste keer dat ik kon meedoen met de Sunday Afternoons, door het uur te verzetten, is ons zoontje een beetje later gaan slapen. Waar dat ik ook de kans had om een uurtje mee te spelen.

GOW is toch wel een multiplayer game bij uitstek, wel spijtig dat je maar met zen achten kan spelen.

Maar de lobby zat vol met aangename mensen, en zoals Dangui al zei, waren er wel uitblinkers, en zal ik ook nog veel moeten bijleren zene Stick out tongue [:P]

Moest dan ook tot men spijt vroeger stoppen, omdat er iemand was uitgeslapen Smile [:)]

Zeker voor herhaling vatbaar, tot hoors

Yappy 

Report 

03-28-2007, 1:28 PM
Reply Quote

Sl4v wrote:

ps: (alle xbox fans sluit nu de ogen) waar blijven die wii-codes trouwens? :)

mijne is 8609 0684 1644 1922  Wink [;)]

geef s de jouwe , kan ik je dan toevoegen ...

Maar voor de rest ben ik nog altijd een die hard xbox 360 gamer zulle Stick out tongue [:P]

Report 

03-29-2007, 11:56 AM
Reply Quote
Ik zal hem u pm-en als Xbox-Live message... :)

Het is in afwachting dat er online games uitkomen. Straks ga ik nog MoH Vanguard kopen maar denk niet dat die al online is... :( De volgende golf games gaan allemaal online zijn (Battatlion Wars 2, Metroid Prime 3, Super Mario Smash Bros Brawl, ...)
   Report 

03-29-2007, 1:17 PM
Reply Quote
ik heb vandaag terug gears of war binne dus voor de volgende games zou ik eventueel kunne meedoen

lord of the rings battle for middle earth 2
gears of war
battlefield 2
halo 1-2
fifa '06-'07
farcry instincts

dus als er iets te doen is met deze games pm me ofzo :p

greetz virus
   Report 

03-30-2007, 7:29 PM
Reply Quote
 BM2 Love Angel wrote:
 DreamLinker wrote:

See ya...

Het was echt niet te doen. Eerst keer dat ik dat maneuver heb gezien. Confused [8-)]

el NOSFERATU wrote:

greetz

Bedankt voor de voorstellingen, el N! En zeker ook voor de super matches! Yes [Y]

Smile [:)]Big Smile [:D]Smile [:)]Big Smile [:D], k'lig zowat plat van de fun, hehe effe op adem komen.... inderdaad Angel te voet gaat het u toch wat beter af! en kheb aan el N beloofd dat hij mijn tweede copy van GRAW2 effe mag gebruiken (alle ik wil gewoon een rematch met een game waar ik goed in ben Stick out tongue [:P])

Be Warned,
I Will Judge You
For I Have Spoken
   Report 

03-31-2007, 1:27 PM
Reply Quote
 DreamLinker wrote:
 BM2 Love Angel wrote:
 DreamLinker wrote:

See ya...

el NOSFERATU wrote:

greetz

Smile [:)]Big Smile [:D]Smile [:)]Big Smile [:D], k'lig zowat plat van de fun, hehe effe op adem komen.... inderdaad Angel te voet gaat het u toch wat beter af! en kheb aan el N beloofd dat hij mijn tweede copy van GRAW2 effe mag gebruiken (alle ik wil gewoon een rematch met een game waar ik goed in ben Stick out tongue [:P])

en je bent nog steeds bedankt voor dat nobel gebaar Smile [:)]

van zodra ik je copy van Graw 2 heb zal je van je "revanche" kunnen genieten Tongue Tied [:S]

Report 

04-01-2007, 7:08 AM
Reply Quote
Ik hoop dat het deze week binnenkomt man die kerels van de UBIshop hangen mijn kl* uit, altijd hetzelfde liedje t'is beter dat je daar niets besteld want de kleine klant komt pas op de laatste plaats. Angry [:@]
Be Warned,
I Will Judge You
For I Have Spoken
   Report 

04-01-2007, 2:02 PM
Reply Quote

goh tjah dat moet idd niet leuk zijn om zo lang te wachten. Maar bekijk het positief, je hebt ondertussen de game al en het is zo'n schoon weer buiten Smile [:)]

Mij maakt het niet zoveel uit om een week of meer te wachten zulle, ben al blij dat ik het mag gebruiken Cool [H]

En nu ga ik weer naar buiten zie, games of geen games 't is veel te mooi weer.

greetz

Report 

04-01-2007, 3:06 PM
Reply Quote
RE: Sunday Afternoons - 06/05/2007

Beste,

De volgende Sunday Afternoons zal plaats vinden op 6 mei tusse 16 en 18 uur.

Je kan al beginnen stemmen. Nu kies tussen 5 titels. Meer informatie op de blog Sunday Afternoons.

*happy gaming*

Angel

* XA * GamerchiX * XET *

Report 

04-03-2007, 8:57 PM
Reply Quote
Re: RE: Sunday Afternoons - 06/05/2007
 BM2 Love Angel wrote:

Beste,

De volgende Sunday Afternoons zal plaats vinden op 6 mei tusse 16 en 18 uur.

Je kan al beginnen stemmen. Nu kies tussen 5 titels. Meer informatie op de blog Sunday Afternoons.

*happy gaming*

Angel

hey wou dus stemmen maar toen ik klikte zag ik geen keuze van games maar zou voor gears of war of battlefield of lord of the rings battle for middle earth 2 stemmen :p zo weet je het ook

greetz virus
   Report 

04-05-2007, 1:44 PM
Reply Quote
Komaan mensen, stem eens voor Lost Planet, die hebben we nog niet gehad en ik wil em nog wel eens spelen Smile [:)] Tijdens de developer showdown nog flink gewonnen (4400+ punten en op Nr 1 in m'n team Big Smile [:D])

Gizmo

My website
XET 360 Group Blog

Хbox Live Ambassador™
   Report 

04-25-2007, 4:31 PM
Reply Quote

Laatste dagen om te stemmen!!!!

GRAW 2 wint momenteel met 4; PGR3 en R6V hebben beide 2; GOW en LP, 1.

De gekozen game en de settings zullen op de blog gepubliceerd worden op 30 april.

* XA * GamerchiX * XET *

Report 

04-27-2007, 10:29 PM
Reply Quote
oooeps heb nog niet gestemd, eens kijken afdat het nog werkt... Crying [:'(]
Be Warned,
I Will Judge You
For I Have Spoken
   Report 

04-27-2007, 10:31 PM
Reply Quote
Heb gedaan wat Gizmo vroeg, maar lijkt niet veel te helpen ...
Be Warned,
I Will Judge You
For I Have Spoken
   Report 

04-27-2007, 11:54 PM
Reply Quote
ik heb nu ook lost planet en graw2 dus ik kan die 2 games meedoen
   Report 

04-28-2007, 12:18 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Sunday Afternoons - 06/05/2007

Het lukt me niet om te stemmen via de BLog, dus bij deze gaat mijn stem naar ...

GRAW2

Grtz, Dangui

Gamertag : Dangui Be
   Report 

04-29-2007, 8:25 AM
Reply Quote
 Dangui Be wrote:

Het lukt me niet om te stemmen via de BLog, dus bij deze gaat mijn stem naar ...

GRAW2

Grtz, Dangui

Dangui, ik heb voor jou gestemd.

* XA * GamerchiX * XET *

Report 
Page 4 of 5 (149 items)
< 1 2 3 4 5 >

©2009 Microsoft Corporation. All Rights Reserved