Search:
My Xbox

Algemeen forum voor België

Started by Gizmoxia BE at 01-05-2009 3:00 PM. Topic has 245 replies.
Sort Posts:    
Print Search
Page 5 of 9 (246 items)
« First ... < 3 4 5 6 7 > ... Last »

01-05-2009, 3:00 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 R3v3n4nt wrote:
Aanvallend? Niks aanvallend, ik stel gewoon vast en ik vraag niks, ik laat het weten...het is niet onze fout dat ze te hoog hebben gegrepen met hun NXE, en het is het vastlopen niet alleen hoor, veel mensen hebben problemen, neem nu bijvoorbeeld de snelheid als je es in je friendslist ga kijken, of als je iemand een bericht stuurd...of als je naar de marketplace gaat, (en lang niet alles wat ik opsom) traaag tergend traaag.Her en der lees je berichen over mensen die wel ergens een probleem hebben sinds de update, en dan stel ik me het volgende, hoe kunnen ze een update laten doorgaan, als deze nog problemen heeft? En dan met een antwoord afkomen zoals "de volgende update" vertel es wanneer is die update dan wel? Binnen 3 maanden? Een half jaar? En dit terwijl men zegt dat er geen grote update meer gaan komen voor de 360?

En waarom verplicht men ons, om die update te doen? Ik vond het vorig dashboard meer dan voldoende.

Maak je cache eens leeg, dat kan helpen, ik heb de problemen niet die jij opsomt.

My website
XET 360 Group Blog

Хbox Live Ambassador™
   Report 

01-05-2009, 3:18 PM
Reply Quote
RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 Godfather Tom wrote:
Heeft er iemand van jullie al meegemaakt dat je een spel insteekt en dat hij ipv "play game" "play dvd" zegt?

gisteren toevallig voorgehad, disc er gwn terug uitgehaald en opnieuw ingestoken, ging weer.
drive zal per abuis het beveiligde deel gelezen hebben.
   Report 

01-05-2009, 3:24 PM
Reply Quote
Dat lukte in het begin ook (wanneer het de occasionele keer voorkwam) maar nu steeds minder en minder...Tongue Tied [:S]
   Report 

01-05-2009, 8:42 PM
Reply Quote
2 rode lichtjes
Sorry, maar heb nog is een vraagje ivm de rode lichtjes,heb niet veel zin om het forum nog eens te overlezeStick out tongue [:P]. Wanneer ik hem opstart, start hij normaal op,maar na 5 á 10 seconden, branden de 2 rode lichtjes en valt hij uit,wat is dit probleem?
Ik heb ondertussen al de truc met de plastic rondelletjes gedaan, de "penny-truc" en een extra koeling op de koel-elementen geplaatst, dus overhitting kan het nooit zijn.
http://live.xbox.com/member/Spikynator
   Report 

01-07-2009, 4:50 PM
Reply Quote
Re : Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Mijn xbox 360 heeft RROD en ik wil hem registreren op xbox.com. Ik vul al mijn gegevens in maar het serienummer wordt nooit aanvaard. Ik krijg onderstaande foutmelding. http://img254.imageshack.us/img254/6404/xboxsupporthb1.jpg
   Report 

01-07-2009, 4:59 PM
Reply Quote
Re: Re : Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Bel even naar de klantendienst 0800/79.79.0, zij kunnen dat ook voor je doen.

My website
XET 360 Group Blog

Хbox Live Ambassador™
   Report 

01-07-2009, 5:06 PM
Reply Quote
RE: Re: Re : Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Is er ook een Nederlandstalige lijn of is dat geen optie?
   Report 

01-07-2009, 9:16 PM
Reply Quote
Dunno eigenlijk, moet je eens vragen aan de experts op dit forum ;)

Maar ik heb ook een prob, Mijn xbox blokt de hele tijd en dan kan ik hem alleen maar uitzetten en terug aanzetten. Geen ring of death, gewoon blokken de hele tijd. Ik kan maximum 20 min spelen voor hij terug kapot gaat.

Maar back to the point: Ik heb nu een mailtje ontvangen met 3 manieren om hem op te zenden ofzo, maar ik weet niet goed wat te doen. Moet ik gewoon bellen naar die gasten van USP ofzo, en komen die hem dan halen?
En moet er iets speciaal op die doos plakken, of adres en naam ofzo?

Dank :D
[-]http://card.mygamercard.net/NL/gelsig/red/Commander+EM.png[/-]
   Report 

01-08-2009, 4:09 PM
Reply Quote
@Commander EM
Je Xbox goed verpakken voor de verzending. En als het goed is, zou je een email moeten ontvangen hebben met informatie voor de verzending. Deze uitprinten en op de doos plakken. Dan rest je nog juist een bellentje richting UPS voor een afspraak, en dan maar wachten op het bruin busje.
Yappy
   Report 

01-08-2009, 4:13 PM
Reply Quote
 im2duvi wrote:
Is er ook een Nederlandstalige lijn of is dat geen optie?

Je hebt toch een optie om NL of Frans te kiezen ?!?
   Report 

01-08-2009, 5:00 PM
Reply Quote
Ik zal nog maar eens proberen.
   Report 

01-08-2009, 5:37 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Moet ik een doos voor de verzending kopen bij de post?
Of zou ik een gewone doos nemen?
En hoe moet ik dat ding afprinten als ik geen printer heb?
Kan ik het zelf er niet op schrijven?
Bedankt.
   Report 

01-09-2009, 8:40 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Graag wat hulp (of tenminste een luisterend oor) voor volgend probleem:
Gisteren kocht ik een draadloze connector voor mn Xbox, in de ijdele hoop om alzo vlotter online te raken. Dat bleek echter niet zo eenvoudig.

De Xbox verbindt probleemloos met de router, die met internet verbinding maakt. Maar dan loopt het mis: contact met xbox Live blijkt niet mogelijk. Dus ok, we herstarten modem, router, wachten 30 seconden en... weer niets.
Wat kan nu nog een oorzaak zijn? Wel, de router blokkeert nl soms toegang tot Xbox Live. Fair enough. Ik ga naar de webpage van de router en doe daar de nodige aanpassingen, nl het openen van port 3074. Ondertussen kijken we even op de PC (die eveneens via diezelfde router op het internet is aangesloten) hoe de zaken staan.

Tussentijdse conclusie: Ik kan me inloggen op Xbox live (via pc, weliswaar, maar de router staat het dus toe) en de Xbox zelf staat aangeduid als zijnde deel van het netwerk. So far, so good.

Helaas, zelfde probleem, ook na een heropstart van modem / router.

Na VIER lange uren zoeken, aanpassen en herhalen van bovenstaande handelingen blijkt niets te werken. Wat kan er in godsnaam nog het probleem zijn??? Alle hulp is welkom. Ik heb vooraleer deze boodschap op het forum te werpen ook al gezocht via Google naar vergelijkbare problemen, zonder enig succes. Ter info: de router is een D-link DIR-615 (normaliter compatibel met Xbox) en de ISP is Telenet (eveneens compatibel)

Alvast bedankt!
   Report 

01-09-2009, 3:30 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
'k heb geen idee wat je fout doet, volgens je uitleg zou alles moeten werken. Probeer misschien eerst eens of het nog met de kabel werkt. Ander best even support bellen metde foutcode die je krijgt (kan je opvragen na een troubleshooter)

Giz

My website
XET 360 Group Blog

Хbox Live Ambassador™
   Report 

01-12-2009, 7:39 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 bluzark wrote:
al vanaf de aankoop gaat de DVD slede moeilijk open en dicht eigenlijk wordt het erger en erger maja beuh.. heb da front er afgehaald en ma wa gepruts ga et meestal wel open kga em er ni voor binnesture kheb nog een jaar garantie. kwacht wel
het wordt erger en erger :D ma kheb de tijd ni voor te belle etc.. als ie echt lastig doe koop ik wel een Elite.
   Report 

01-13-2009, 2:03 PM
Reply Quote
Wat bedoel je met blokken?
Als het is dat het beeld stilstaat en ingedeeld in kleine vierkantachtige segmentjes....

Volgens mij heeft dit te maken met slecht contact van 1 of meerdere geheugenchips op je moederbord. Toen ik mijn nieuwe Xbox openmaakte (gekocht in Mediamarkt) had men reeds 4 zachte pads bovenop de geheugenchips gekleeft. Volgens mij was die xbox dus niet nieuw want ik kan me niet voorstellen ( ik hoop het voor hen) dat Microsoft dit op zo'n amateuristische wijze aanpakt. (soit , als m'n xbox niet meer zelf te herstellen zal zijn dan koop ik nooit nog een spelconsole van Microsoft en zeker niks meer bij Mediamarkt)  De pads hebben maar 1 functie: via de pads drukt de wand van de xbox de geheugenchips beter op het moederbord. In mijn geval heb ik die zachte pads erafgenomen en vervangen door hardere kunststofpads. Voorlopig heb ik weer een goedwerkende console...Meer uitleg vind je in oudere berichten.... 

Je kan hem natuurlijk ook opsturen maar daar heb ik absoluut geen ervaring mee...

Vraag: indien iemand een nieuwe of gereviseerde xbox heeft en zin heeft om hem open te maken, laat me dan eens weten of er pads bovenop de geheugenelementen zijn gezet en zo ja, zijn ze hard of zacht....

Mvg

Report 

01-20-2009, 2:48 PM
Reply Quote

Hey iedereen :)

Ik heb een vraagje :)

Ik heb dus mijn xbox opgestuurd naar duitsland om hem te laten repareren woensdag, en vandaag krijg ik een mailtje met dat hij op weg terug is.

2 Problemen:

1. Hij is wel zeer snel terug, kan dit zijn dat ze hem niet vermaakt hebben en denken dat ik er mee geknoeid heb? Of gewoon snelle service?

2. Mijn traceringsnummer is ongeldig als ik hem wil controleren, dus kan ik niet weten wanneer ze hem brengen en wanneer ik zeker thuis moet zijn.

Mvg

C. Em

[-]http://card.mygamercard.net/NL/gelsig/red/Commander+EM.png[/-]
   Report 

01-20-2009, 4:30 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: Re : Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Gewoon snelle service, als je zelf aan je Xbox zou geknoeid hebben zou je de rekening al voorgeschoteld gekregen hebben (kan natuurlijk ook nog volgen) dit aangezien je garantie dan ook automatisch vervalt.
Je tracking nummer kan soms foutief zijn, is niet de eerste keer dat ik het hoor in alle geval. Je kan natuurlijk steeds bij de helpdesk terecht indien het te lang duurt ofzo.

Giz

My website
XET 360 Group Blog

Хbox Live Ambassador™
   Report 

01-25-2009, 10:11 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: Re : Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
lol mijn xbox 360 is al 4 keer kapot gegaan in 2 jaar tijd. hij is zeker niet versleten want ik speel er maar 1X per maand ofzo op
   Report 

01-29-2009, 6:45 PM
Reply Quote
Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Hallo,

Ik heb al een tijdje een probleem met m'n cd-lade. Als ik er een spel insteek tikt hij altijd eerst even. Ik moet de laatste tijd hem een paar keer open en dicht doen vooraleer hij het spel echt afspeelt :s. Enig idee of ik hier iets kan aan doen?

Greetz J3FKE*
   Report 

01-30-2009, 11:08 AM
Reply Quote
RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 J3FKE wrote:
Hallo,

Ik heb al een tijdje een probleem met m'n cd-lade. Als ik er een spel insteek tikt hij altijd eerst even. Ik moet de laatste tijd hem een paar keer open en dicht doen vooraleer hij het spel echt afspeelt :s. Enig idee of ik hier iets kan aan doen?

Greetz J3FKE*

Je kan best de support line contacteren voor dit probleem.

Telefoon

Telefonische ondersteuning: 0800 7 9790

De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00

Report 

02-02-2009, 5:03 PM
Reply Quote
EY
mijn xbox had ring of dead
ik registreerde mijn xbox en vroeg een reparatie aan nu kreeg ik een mijn vaar in staat dart ik op een andere mail moet wachten een met verzendings code ?! ze zeggen ook dat ik mij cd moet verwijderen maar dat lukt nie

wat hulp graag xd
groetjes Alex
   Report 

02-04-2009, 11:36 AM
Reply Quote

Heb het potverdorie ook weer aan men been :(

Tweede xbox360 (Elite deze keer) naar de knoppen (RRoD). Heb em ook geregistreerd en een reparatieaanvraag ingediend. Nu aan het wachten op de mail met die code, ik neem aan dat ze me een lege doos opsturen of moet ik hier zelf voor zorgen?

Oh en voor het verwijderen van een eventuele game/dvd die nog in je 360 zit gewoon de 360 aan zetten, je zal de RRoD krijgen maar normaal gezien kan je gewoon de cd-lade nog openen om je game/dvd eruit te halen.

Report 

02-04-2009, 3:12 PM
Reply Quote
nja k weet nii wat k moet doen ...er brandt 1 rood lampje rechts onder en hy is nog in garantie

oh jha der komt een error scherm op de tv telkens dat k hem aan zet
   Report 

02-04-2009, 4:36 PM
Reply Quote

Is het een E74 error ? Indien wel zou je beter de support line contacteren.
Want dat is waarschijnlijk je moederbord door de warmte gebogen.

Report 

02-13-2009, 8:01 PM
Reply Quote
probleem staat in andere post, alvast bedankt om te helpen!

FALLOUT3: RPG for FPS-fans
   Report 

02-28-2009, 2:52 PM
Reply Quote
Niet echt een probleem, eerder een snelle vraag. Ik ga volgende maand mezelf eindelijk een HDTV aanschaffen. Nu heb ik al een Component HD AV kabel (http://www.xbox.com/en-US/hardware/catalog.aspx?st=xbox+360+cable&g=0&s=0&p=1&c=10) die bij m'n 360 zat. Nu hoor ik mensen hier geregeld praten over een HDMI kabel (http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360hdmiavcable/). Is dit beter ofzo? Heb ik dit nodig? Sorry jongens, op dit vlak ben ik echt geen techneut Big Smile [:D]

En nu heb ik vandaag m'n 360 voor de fun nog eens gekoppeld aan de LCD van m'n ouders. Nu bleek dat ik vandaag geen geluid had, terwijl ik gewoon dezelfde ingangen als vroeger gebruikte waardoor ik toen perfect normaal geluid had. Kan dit te maken hebben met de NXE update en audio problemen bij sommigen toen? Soit, zij hebben een andere lcd dan diegene die ik ga kopen, dus misschien heb ik dat probleem dan wel gewoon niet...

Much appreciated!
"I've been waiting for this day my whole life. This day of reckoning."
   Report 

02-28-2009, 4:32 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Er waren problemen met enkele types TVs na de NXE update,je moet eens kijken op het forum hier http://forums.xbox.com/24127296/ShowPost.aspx en misschien staat de LCD van je ouders erbij.
Wat betreft HDMI,persoonlijk zie ik het verschil toch na eerst component getest te hebben op mijn HDTV.En HDMI is zowel beeld en geluid in één kabel dus ook weer gemakkelijk.

Twitter: @Baselab_
   Report 

03-01-2009, 6:19 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Merci voor de snelle respons! Hmm, mss inderdaad dan ineens maar voor een HDMI kabel gaan.
"I've been waiting for this day my whole life. This day of reckoning."
   Report 

03-12-2009, 11:56 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 Shadowscan wrote:

Bij mij is het opnieuw de dvd-lezer die raar doet. Het middenpunt van de cirkel begint gewoon als een gek te pinken wat wil zeggen dat een game gewoon opeens uitvalt.

2de keer opsturen? of valt dit niet onder garantie?

In alle geval, ps3 here i come. Ben het echt zat met Microsoft.

Ik gebruik mijn console mss 4 uurtjes per week dus versleten kan hij niet zijn...

en wa denk je nu da ps3 beter is...nee zeker nie heb mijn ps3 al na 5weken trug moeten sturen resultaat ben em 12 weken kwijt geweest en nu als ik 2uur game begin tij te haperen dus ben ik overgestapt op 360 waar ik tot nu toe geen problemen mee heb en die sta soms 24uur aan een stuk te draaien XBOX RULEZ
   Report 
Page 5 of 9 (246 items)
« First ... < 3 4 5 6 7 > ... Last »

©2009 Microsoft Corporation. All Rights Reserved