Search:
My Xbox

Algemeen forum voor België

Started by UnrealBUllIt at 03-12-2009 12:45 PM. Topic has 248 replies.
Sort Posts:    
Print Search
Page 6 of 9 (249 items)
« First ... < 4 5 6 7 8 > ... Last »

03-12-2009, 12:45 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 lunaticcrazy wrote:
 Svennie123 wrote:
Het zal hard aankomen jongen.Maar .......... Je zal je ouders moeten buiten zetten. . Iedere gamer weet dat gamen en Bgc niet goed samen gaat . En zeker met Bgc tv erbij want die slorpt je connectie weg. Ander Provider zal alles vlekkeloos werken.

is inderdaad een feit. ne vriend van mij zit ook bij Belgacom voor zijn voetbalmatchen te kunnen volgen en dergelijke en dus ook z'n Xbox360 zit aangesloten op z'n Belgacom en flippen dat da ding doet als hij chat met mensen of online aan het gamen is. als hij dan met z'n probleem nr Belgacom gaat dan weten die dus gewoonweg geen raad, dat is het triestigste dus...
sorry gasten das dikke zever ik zit bij belgacom en heb geen problemen heb zelfs uitstekende verbinding ligt aan router b-box2 sucks zijn veel problemen mee grtz
   Report 

03-26-2009, 5:58 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Het ligt niet aan Belgacom, enkel aan de Belgacom Box van Belgacom. Maar trek het u niet aan, de DS werkt ook niet met dat onding en, erger nog, zelfs sommige netbooks kunnen niet online met die prul. Jammer genoeg hebben ze geen oplossing (behalve overstappen naar een andere provider natuurlijk).
Redacteur bij X-Power.be
   Report 

04-07-2009, 9:45 PM
Reply Quote
Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Lap, alweer eentje voor de statistieken. Tweede maal RRoD. Xbox elite (diene zwarte met 100 gig HD). Na 1 jaar al eens moeten binnen doen. Herstelling verliep heel vlot, maandje gratis xbox live. Nu een jaar verder weer zelfde liedje ... reparatie aangevraagd.

De doos waarin ze em den eerste keer hadden teruggestuurd heeft men broer al eens moeten gebruiken voor zelfde probleem. Gelukkig heeft em ze nog wat het makkelijker maakt om weer te versturen ... zolang ze em blijven gratis herstellen geen probleem, toch net Wii gekocht dus kan ik me daar paar weken op toeleggen.
   Report 

04-14-2009, 8:51 PM
Reply Quote
Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Hey, ik zit met een (klein) probleempje dat me nu al een tijd irriteert.

Alle informatie voor demo's, add ons, etc te downloaden staat bij mij franstalig. Ook alle mails die ik van xbox krijg (bv wanneer mijn gold live ge(de)activeerd wordt) zijn franstalig. Dit terwijl mijn locale op Belgium staat, en de rest Engelstalig staat.

Heb nu overal al zitten zoeken om dit in Nederlands of Engels te krijgen zonder succes. Zie ik nu gewoon iets over het hoofd? Werkt echt op mijn zenuwen omdat mijn Frans verschrikkelijk slecht is en er niet wijs uit raak.

Graag hulp =)
   Report 

04-14-2009, 9:47 PM
Reply Quote
RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
ik denk dat je hier wel je antwoord kan vinden.

http://forums.xbox.com/24578516/ShowPost.aspx

heel zeker ben ik het niet.

I wonder if deaf schizophrenic people hear voices ... I've never asked them.
   Report 

04-14-2009, 10:12 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 DJScaTTeR BEL wrote:
ik denk dat je hier wel je antwoord kan vinden.

http://forums.xbox.com/24578516/ShowPost.aspx

heel zeker ben ik het niet.

Idd, heb de stappen gevolgd en heb kunnen kiezen tussen Frans en Nederlands. Kan nu wel 24 uur duren maar ik denk dat het hiermee wel opgelost zal zijn.

Alvast bedankt voor de hulp =)
   Report 

04-17-2009, 9:00 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
De mails van Xbox ivm facturatie en abo's blijven wel in het Frans. Dat hebben de duizenden duur betaalde programmeurs van Microsoft na maar dan 3 jaar nog niet gevonden. Of is er voor België enkel 1 jobstudent bezig?

Redacteur bij X-Power.be
   Report 

04-22-2009, 7:36 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten

hallo  kheb  maandag  voor  7 euro met de helpdesk  gebeld  ze zeiden  je krijgt  binnen de  24 uur een label  op gestuurd maar tis nu al  2 dagen  =  48  uur !!

Report 

04-22-2009, 9:07 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 ProEscape wrote:

hallo  kheb  maandag  voor  7 euro met de helpdesk  gebeld  ze zeiden  je krijgt  binnen de  24 uur een label  op gestuurd maar tis nu al  2 dagen  =  48  uur !!

Check je spamfolder na of de mail daar niet in zit. Als da ni het geval is zou ik eens terugbellen naar de helpdesk om na te gaan of ze wel het juiste emailadres hebben genoteerd.

Most Played: Halo 3
Most Wanted: Final Fantasy XIII
   Report 

04-27-2009, 8:20 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Ik heb op mijn elite een raar probleem voor, na een tijd te spelen krijg ik flitsende zwarte vierkantjes op mijn scherm....
Ik heb het op meerdere games en als ik mijn xbox afzet en terug aanzet is het weg voor een tijdje.

Zal support bellen worden zeker?
   Report 

05-01-2009, 10:16 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 oO CurrY Oo wrote:
Ik heb op mijn elite een raar probleem voor, na een tijd te spelen krijg ik flitsende zwarte vierkantjes op mijn scherm....
Ik heb het op meerdere games en als ik mijn xbox afzet en terug aanzet is het weg voor een tijdje.

Zal support bellen worden zeker?

best doen, ik denk dat je een probleem hebt met je videokaart.

I wonder if deaf schizophrenic people hear voices ... I've never asked them.
   Report 

06-07-2009, 3:27 PM
Reply Quote
Hoi, heb een probleempje. Ik heb sinds kort mijn windows media centrum op de xbox geconfigureerd. Mijn Xbox kan nu dus zogezegd films vanop mijn laptop afspelen via mijn draadloos netwerk. Maar ik krijg echter de foutmelding dat hij de video's niet kan afspelen owv het bestandsformaat. Al mijn video's zijn '.avi'. vraag 1: kan ik dit oplossen? vraag2: welke formaten kan mijn xbox wel lezen? Mvg Tom Nuyts
   Report 

06-08-2009, 6:08 PM
Reply Quote
M'n nieuwe 360 (oude had red ring-gedoe)
heeft na een jaar al problemen met vastlopen (vooral in fallout 3 liep hij vast)
ik verzorg mn xbox en games zeer goed dus zou echt niet weten aan wat het zou liggen.
als ik hem nu al moet opsturen is dat dikke verspilling van mn 3-jaar garantie ...
   Report 

06-10-2009, 7:37 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
simpele oplossing.
Xbox was kapot na 3 jaar. Is al in reparatie geweest voor de ring of death. Nu was de drive gecrashed en heeft mijn nhl 09 disc in de mangel genomen.
Heb een nieuwe gekocht. Resident evil 5 limited elite.
Is het waard.

PS: I know because I have a PS3 to
   Report 

06-29-2009, 7:11 AM
Reply Quote
Hallo kheb daar ervaring mee en die fout draait uit in nen E74
opsturen die handel er is nu toch 3 jaar waarborg op de fout
   Report 

06-30-2009, 8:29 AM
Reply Quote
Ok, ik heb reeds twee jaar als internet provider Tele2, met een 4mb adsl verbinding. En tot gisteren had ik daar geen klagen over. Nu blijkt op men router dat regelmatig men lichtje van de interverbinding begint te flikkeren en uitvalt, om daarna terug aan te schieten. En dit blijft maar doorgaan.
Na het uittrekken van de router, bleef het probleem bestaan. Dus maar de helpdesk gecontacteerd ..... daar kreeg ik te horen dat men adsl onstabiel is geworden ?!? De reden zou zijn omdat ik helemaal achteraan bengel van de lijn naar de centrale, 5km en 250m. Allemaal goed en wel, maar waarom is die dan nu ineens onstabiel ? Ik kreeg te horen, dat dit durft voorvallen. Het kan een heel tijdje goed lopen en dan kan de connectie heb begeven, kreeg ik als antwoord ?!? Daarbij kreeg ik ook te horen dat ik een 5mb limiet op men lijn zit en dat ik maar 3,6mb binnen krijg wegens de afstand. Enige oplossing is om te downgraden naar een 1mb lijn.
Nu men vraag is, is dit een geloofwaardig verhaal, of moet ik het probleem ergens anders zoeken ?
En een verbinding van 1mb, is dat wel voldoende om online te spelen ?
   Report 

07-01-2009, 10:50 AM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Zijn er geen forums van Tele2 waar dat je met je probleem terecht kan?

Twitter: @Baselab_
   Report 

07-01-2009, 10:58 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten

Hebben die dan ook een forum ? Nog nooit aan gedacht.
Bytheway ik heb vandaag nogmaals gebeld met onze vrienden en ze hebben me dus gedowngrade naar een 1mb verbinding.
Niks aan te doen zeggen ze, zal even de kat uit de boom zien en als het me niet aanstaat gaat heel het boeltje buiten.

Report 

07-01-2009, 11:06 AM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
forum gevonden maar er is weinig activiteit op. :(

Twitter: @Baselab_
   Report 

07-01-2009, 2:58 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
@Yappy Be: Ik heb nu al een hele tijd problemen met Tele 2. Over het aan - en uitvallen van mijn modem heb ik zelfs nog niet gereclameerd. Voor online te spelen is het vooral de uploadsnelheid die telt en die zou normaal gezien hetzelfde blijven als je switcht van 4mb naar 1mb. Een goede site voor uw down - en upload snelheid te checken is www.speedtest.net

Report 

07-02-2009, 6:25 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Ik heb zonet een test uitgevoerd;
Download 3,29 mb/s
Upload 0,42 mb/s
Ping 26 ms

Lijkt me bitter weinig de upload !
Ik heb het gisteren mogen ondervinden bij het spelen van GRAW 2, connectielost, slechte lobby verbinding ......
   Report 

07-02-2009, 1:38 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Die helpdesk bij Tele2 kan toch wel een pakske zeveren (geloof me, heb er al genoeg naar gebelt). Uw uploadsnelheid is oké, k'zie geen reden om te downgraden naar 1mb. Connectieproblemen kunt ge altijd krijgen, vooral wanneer er nog iemand anders bij uw thuis iets upload. Heb zelf de test al gedaan, gewoon simpel een foto op de pc uploaden volstaat al om van een groene naar een rode connectie te gaan in Halo. Zorg er ook voor dat uw modem beveiligd staat want het zou niet de eerste keer zijn dat iemand het internet van de buren gebruikt..

Report 

07-03-2009, 10:57 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
ik heb al jaren telenet en ik heb nog nooit problemen gehad en als ik er 1 heb gehad dan was ik altijd heel vriendelijk geholpen. mijn snelheden zijn superhoog en heb een downlaod limit van 100gb. dat ik anderen personen heb geweten via belgacom dat ze de digitale tv opzetten dat het internet de dieperik in ging.
   Report 

07-08-2009, 5:38 PM
Reply Quote
Maandag mijn Xbox die dik 2 jaar oud was ook moeten opsturen. RoDD-probleem.
Voorlopig is alles vlot verlopen. Weet er iemand wat de gemiddelde wachttijd is vooraleer mijn xbox terug is?
   Report 

07-09-2009, 11:02 AM
Reply Quote
 zwasie wrote:
Weet er iemand wat de gemiddelde wachttijd is vooraleer mijn xbox terug is?

Valt wel mee zene, ongeveer 2 maanden Stick out tongue [:P]

Neenee grapje, het zal eerder een week of twee zijn.
   Report 

07-09-2009, 1:16 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 ProEscape wrote:

De helpdesk is toch een 0800 nummer, en dus gratis?
   Report 

07-12-2009, 9:52 AM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Toch?
   Report 

07-13-2009, 6:53 AM
Reply Quote
0800 4 MY - XBOX zeker? 

alleszins, JA, dat is een 0800 nummer
   Report 

07-22-2009, 6:18 PM
Reply Quote
Mail met verzendsticker
Vraagje, moet ik 1st UPS vastleggen en krijg ik dan de verzendsticker aan via mail, of krijg ik 1st de verzendsticker aan, want heb men aanvraag al een week geleden gedaan, maar nog geen mail.
http://live.xbox.com/member/Spikynator
   Report 

07-22-2009, 8:03 PM
Reply Quote
Re: Mail met verzendsticker
Die label zou ge normaal gezien vrij snel doorgestuurd moeten krijgen. Duurd zeker geen week, gewoon eens terugbellen zou ik zeggen. Ze hebben die waarschijnlijk naar een verkeerd email adres gestuurd..

Report 
Page 6 of 9 (249 items)
« First ... < 4 5 6 7 8 > ... Last »

©2009 Microsoft Corporation. All Rights Reserved