Search:
My Xbox
Sort Posts:    
Print Search
Page 7 of 9 (249 items)
« First ... < 5 6 7 8 9 >

07-23-2009, 2:35 PM
Reply Quote
RE: Re: Mail met verzendsticker
weet iemand de nummer als ge vanuit belgië moet bellen mss?
http://live.xbox.com/member/Spikynator
   Report 

07-23-2009, 2:42 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: Mail met verzendsticker
Jongens, doe even wat moeite, het nummer is 0800/79.79.0 en kan je hier in een goede 345 topics vinden op het Belgische forum (dit topic inclusief, verschillende keren zelf), als dat nog niet genoeg was zit je hier op de "officiële" website waar je alle info kan vinden als je 2minuten wilt zoeken...

Use the force!

[I Sell] [I Blog] [I Tweet]
   Report 

07-23-2009, 2:58 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: Mail met verzendsticker
had geen zin om te zoeken, dus toch bedankt
http://live.xbox.com/member/Spikynator
   Report 

07-23-2009, 8:27 PM
Reply Quote
Xbox weeral kapot
Hey, Kheb men xbox dus van Februari 2006, in Maart 2006 laten repareren, splinternieuwe gekregen. Na een jaar ofzo was hij weer kapot, terug laten repareren, heel het moederbord en Dvd-lezer en dergelijke vervangen, alleen de case was nog dezelfde. Nu is men xbox terug kapot, weer 3 rode lampjes... Heb ik hier nu nog garantie op of niet? Wordt de garantie elke keer hernieuwd als je xbox wordt vervangen? Oplossing iemand? Grtz
   Report 

07-24-2009, 9:45 AM
Reply Quote
RE: Xbox weeral kapot
Je hebt 3 jaar garantie op een Rrod vanaf je aankoop van je Xbox. Dus het ziet er naar uit dat je uit de boot zou vallen !
Maar ik zou toch eens bellen, want er is een waterkansje dat ze het toch nog een keertje gratis voor je willen herstellen. Fingers crossed.
   Report 

07-24-2009, 1:39 PM
Reply Quote
Re: Xbox weeral kapot
 SWU Antrax wrote:
Hey, Kheb men xbox dus van Februari 2006, in Maart 2006 laten repareren, splinternieuwe gekregen. Na een jaar ofzo was hij weer kapot, terug laten repareren, heel het moederbord en Dvd-lezer en dergelijke vervangen, alleen de case was nog dezelfde. Nu is men xbox terug kapot, weer 3 rode lampjes... Heb ik hier nu nog garantie op of niet? Wordt de garantie elke keer hernieuwd als je xbox wordt vervangen? Oplossing iemand? Grtz

Gewoon zeggen dat je het beu bent, dat ze lang genoeg met je voeten gerammeld hebben etc, en ze fixen hem wel, volgens mij ;)
   Report 

08-05-2009, 10:44 PM
Reply Quote
 SWU Antrax wrote:
Oké, heb dus naar de klantendienst gebeld. Daar vertelden ze mij dat ik via de site de reperatie moest aanvragen, dat men standaardgarantie verlopen was, maar dat ik nog wel binnen de extra garantie viel. Als ik nu de reperatie aanvraag op de site zegt hij dus dat ik helemaal geen garantie meer heb, ze tellen vanaf het ogenblik dat ik de xbox heb laten registereren (februari 2006). Dan staat er ook nog einde van de garantie: 12 Mei 2008. Dit snap ik dus al helemaal niet. De laatste keer dat mijn xbox nog eens gerepareerd werd was een jaar geleden ofzo, dus ik vind dat ik vanaf dan opnieuw garantie moet krijgen, maar hoe zij nu juist tellen snap ik al helemaal niet meer. Ik ga morgen eens terug bellen om te vragen hoe het nu zit. Grtz, Antrax
   Report 

08-10-2009, 6:36 AM
Reply Quote

Hey,  men xbox had de gewoont om al eens vast te lopen bv wanneer je via guide knap naar messages gaat ofzo.. nu gisteren bleef hij weer hangen, zet em af en aan en dan... het meest gevreesde voor een xbox gebruiker... die kut-rode lampjes... 3 rode licthjes verlichten de kamer... paar keer af en aan gezet ... niks... dan via google mogelije oplossing: de stekker er volledig uittrekken ff wachten en... hij werkte terug naar behoren. Huh? [:^)]

Heeft dit nog al iemand voor gehad?  Nu kom, tis ene van de eerste generatie begin 2006 dus ben al tevreden over de levensduur maar vroeg me gewoon af er andere gebruikers dit al hebben voorgehad en zo ja, of die hun xbox nog steeds werkt of ze hem hebben moeten binnendoen voor reperatie...

Report 

08-10-2009, 9:19 AM
Reply Quote
Hmm dat heb ikzelf nog niet voor gehad, Tom. Wat ik wel voorhad dit weekend is een E74 error. Of met andere woorden heel de boel opsturen naar Duitsland.
Ik ben toch wel teleurgesteld, het is nu men 4de keer dat er iets richting Duitsland vertrek en vooral omdat deze console een productiedatum van 2008 heeft !
Dus weer tijd om men backup toestel naar boven te halen. Smile [:)]

Het enige wat heel irretant is, als je de spellen op je originele console op je harddisk hebt geplaatst. En die harddisk nu op een ander console plaats. Ze niet van je harddisk willen spelen maar wel van je dvd. Je bent dus genoodzaakt om heel het spel te verwijderen en opnieuw te installeren.

Report 

08-10-2009, 10:19 AM
Reply Quote
 Yappy Be wrote:
Dus weer tijd om men backup toestel naar boven te halen.

LOL

Yappy Be wrote:

Het enige wat heel irretant is, als je de spellen op je originele console op je harddisk hebt geplaatst. En die harddisk nu op een ander console plaats. Ze niet van je harddisk willen spelen maar wel van je dvd. Je bent dus genoodzaakt om heel het spel te verwijderen en opnieuw te installeren.

Dat is toch ook onlogisch? 
   Report 

08-12-2009, 6:48 AM
Reply Quote
KAK. gisteren heeft men Xbox het volledig laten afweten na 3.5 jaren trouwe dienst... blijft constant vast zitten en geeft altijd 3 rode lampjes als g'em op en af zet... 

3 vraagskes:

- kan een harde schijf van 120g een hardware fout veroorzaken? aka 3 rode lichtjes?  (sorry, gisterenavond heb ik dit niet getest met ze deraf te klikken)
- weet iemand of die "jasper" arcade units al frequent te koop zijn?
- als ge uw xbox binnendoet voor reparatie, zijn dat vaste prijzen?
   Report 

08-12-2009, 10:27 AM
Reply Quote
alle nieuwe arcades zijn jaspers
een harddisk kan een fout veroorzaken, als er ook echt iets mis is met de box.
   Report 

08-24-2009, 6:12 PM
Reply Quote
ok, vorige week dus nieuwe arcade gaan halen, onmiddelijk gekeken of het een Jasper was, twas dus een (hoop dat google niet liegt natuurlijk Wink [;)])

sinds zaterdag werkte Halo niet meer op campaign, sinds zondag waren al men Friends-avatars en mijne misvormd, staken net allemaal "driehoeken" uit de avatars, al men friends waren net Punkers geworden LOL, dan NBA 2K9 ingestoken en geinstalleerd, wil update doen (had men cache leeggehaald zoals iemand zei in men Halo 3 post), disc unreadable... er terug afgehaald, update doet ie, wil match spelen, slaagt vast.  Bioshock... rara, slaat vast, GH:WT... what you think? yep.  harde schijf er af gehaald, GT gerecoverd zoals de Helpdesk me zei van te doen, werkte ook niet. men Guest account dat enkel op MU stond was ook een punker en zonder HD sloeg em ook vast.  2x naar game mania en Helpdesk gebeld, mag een nieuwe gaan halen...

Moraal vant verhaal, Jasper is dus toch niet perfect! Big Smile [:D] Maar ik blijf in M$ geloven dammit! Stick out tongue [:P]

edit: het rare is dat halo 3 online wel nog werkte... een list van bungie misschien? Stick out tongue [:P]
   Report 

08-24-2009, 8:10 PM
Reply Quote
Ik heb sinds vandaag een zwart scherm met rondvliegende witte stipjes als ik mn xbox opstart :s geluid werkt wel nog..
Weet iemand wat te doen? Best zo snel mogelijk support belle?
(en ja ik heb mn kabels gecontroleerd)
   Report 

08-25-2009, 1:03 PM
Reply Quote
 W0ott wrote:
Ik heb sinds vandaag een zwart scherm met rondvliegende witte stipjes als ik mn xbox opstart :s geluid werkt wel nog..
ja, support bellen. je videokaart is waarschijnlijk naar de knoppen.

I wonder if deaf schizophrenic people hear voices ... I've never asked them.
   Report 

08-27-2009, 9:16 AM
Reply Quote
 W0ott wrote:
Je hebt dan hetzelde wat ik heb gehad, eerst zie je witte stipjes overal. En bij mij de dag later kreeg ik een rood lampje en op het scherm een E74 error. Heb gewoon support gebeld.
   Report 

08-29-2009, 9:33 PM
Reply Quote
RRoD en E74 zijn onder de 3 jaar garantie gedekt, al de rest onder de wettelijk verplichte 2 jaar.
Dus zou ook helpdesk bellen als de box onder de 3 jaar is.
   Report 

08-30-2009, 2:39 PM
Reply Quote
Goed, heb dus men console terug mogen ontvangen met een nieuw moederbord. Vlug installeren, harde schijf erop en een spel testen die reeds geinstalleerd was.
En yep, hij speelt dus van zijn dvd ipv de harde schijf. Dus kan al men spellen terug verwijderen en opnieuw installeren.
Dus het zou volgens mij te wijten zijn aan het nieuwe moederbord dat er in steekt, zijn er nog meer die dit probleem al voor gehad hebben ?
   Report 

09-01-2009, 8:55 PM
Reply Quote
Mijne Xbox bleef ineens hangen tijdens het spelen van de Batman Arkham Asylum demo, en nu heb ik de RROD. Allez, dat wordt dan m'n DERDE xbox al... Geldt de 3jaar garantie nog op de RROD, of is dat intussen al afgelopen?
   Report 

09-02-2009, 7:00 AM
Reply Quote
3j geld nog altijd en zal wel altijd blijven gelden denk ik
   Report 

09-06-2009, 10:26 AM
Reply Quote
 Rocco96 wrote:
Mijne Xbox bleef ineens hangen tijdens het spelen van de Batman Arkham Asylum demo, en nu heb ik de RROD. Allez, dat wordt dan m'n DERDE xbox al... Geldt de 3jaar garantie nog op de RROD, of is dat intussen al afgelopen?

Ik had geen zin om het hele proces met MS te doorlopen, afspreken met UPS is moeilijk want ik ben overdag niet thuis en op het werk kan ik ze ook niet laten komen. En uiteindelijk krijg je dan een ander toestel terug waar een ander al miserie mee gehad heeft.

Dan maar op Youtube gekeken hoe je zelf een RROD repareerd.  Ik heb de xbox helemaal uit elkaar gehaald, de processors en de koelvinnen schoongemaakt, verse thermische pasta aangebracht en alles weer in elkaar gestoken. De eerste poging om te starten nog steeds een red ring, maar dan heb ik de xbox enkele uren laten aanstaan, zodat alles warm wordt en de koelvinnen en de pasta zich kunnen 'zetten'. En daarna success! De xbox werkt weer.
   Report 

09-06-2009, 10:40 AM
Reply Quote
ik heb sinds een paar dagen dat ik dus ook de beruchte 3 rode lampen heb. dan brand de rechts bovenste niet en na enkele min verspringt t met de rechtonderste. toen heb ik m een paar dage late staan en later opnieuw geprobeerd en hij werkte weer (voor een week :( ) toen kreeg ik t probleem toen ik online ging spele dat mn beeld er uit zag alsof t geschilderd was ???? . dus ik terug na de dashboard en daar was t ok zo, enkele xeren opnieuw opstarten ging t niet weg. en toen kreeg ik een melding op mn scherm dat mn kabels geen beeld doorgaven en geluid . maar ik weet dus uit mn hoofd hoe dat ik mn 360 uit moet zetten via t menu dus dat deed ik en hij ging uit . dus t lijkt er op dat er iets met mn grafische kaart is of met mn kabels (kabels lijkt me sterk daar word nooit iets mee gedaan)?? dus nu zeggen jullie natuurlijk na de service lijn belle maar ik heb mn 1e 360 gekocht in maart 2006 en na 1,5 jaar een nieuwe gekrege en nu heb ik dus dit probleem maar hiervoor val ik niet meer onder de garantie . ik vind dat gewoon een kut regeling dat je garantie hebt op je aankoopbon en niet op de nieuwe xboxen want anders had ik gewoon garantie gehad. maar ik kon m wel laten make voor €85 dan kreeg ik 1jaar extra garantie maar daar denk ik nog over na
   Report 

09-06-2009, 10:40 PM
Reply Quote
Probeer je kabels is erin/eruit te halen en goed aandrukken.
En btw geen vrienden die een xbox hebben waarvan je jou kabels op die van hun kan aansluiten om te kijken of het daaraan ligt ?
Greetz naabie
\__/)
(='.'=) This is bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination!!!
   Report 

09-07-2009, 1:27 PM
Reply Quote
RE: Xbox 360 reparatieaanvraag
Ik heb dus ook de E74 code gehad. Online een reparatieaanvraag gedaan, maar ik krijg maar geen verzendlabel, hoelang duurt het normaal voor je het per mail krijgt. Had al eens een vorige reparatie geannuleerd en een nieuwe aangevraagd.
   Report 

09-07-2009, 3:13 PM
Reply Quote
 nizzelthequick wrote:
Ik heb dus ook de E74 code gehad. Online een reparatieaanvraag gedaan, maar ik krijg maar geen verzendlabel, hoelang duurt het normaal voor je het per mail krijgt. Had al eens een vorige reparatie geannuleerd en een nieuwe aangevraagd.

Je bent beter af dat je belt, want op 1 of ander manier komen de labels niet toe !
Na eindeloos wachten op men labels, heb ik dus ook telefonisch contact moeten maken.
   Report 

09-08-2009, 7:30 PM
Reply Quote

Heb donderderdag zo'n online reperatie aangevraagd voor mijn RROD en heb die dag zelf een e-mail gekregen van xbox customer support met als onderwerp "Bedankt voor het contacteren van de Xbox klanten service‏" waarin ze de verschillende  verzend methodes voor het versturen van de console naar het servicecentrum uitleggen. Je hebt er dus 3 namelijk; U ontvangt de verzendsticker per email, U ontvangt een vooraf uitgeprinte verzendsticker of U ontvangt een gratis doos.

Nu zijn we 4 werkdagen verder en ik heb geen enkel andere e-mail gekregen. Met als volg, ben een week verder met mijn kapotte xbox zonder enige vooruitgang in het reparatieproces.

Iemand enig idee wat ik kan doen, of al ervaring mee heeft en weet wat ik bedoel?

Report 

09-08-2009, 7:44 PM
Reply Quote
 johnnyhuiskes wrote:
ik heb sinds een paar dagen dat ik dus ook de beruchte 3 rode lampen heb. dan brand de rechts bovenste niet en na enkele min verspringt t met de rechtonderste. toen heb ik m een paar dage late staan en later opnieuw geprobeerd en hij werkte weer (voor een week :( ) toen kreeg ik t probleem toen ik online ging spele dat mn beeld er uit zag alsof t geschilderd was ???? . dus ik terug na de dashboard en daar was t ok zo, enkele xeren opnieuw opstarten ging t niet weg. en toen kreeg ik een melding op mn scherm dat mn kabels geen beeld doorgaven en geluid . maar ik weet dus uit mn hoofd hoe dat ik mn 360 uit moet zetten via t menu dus dat deed ik en hij ging uit . dus t lijkt er op dat er iets met mn grafische kaart is of met mn kabels (kabels lijkt me sterk daar word nooit iets mee gedaan)?? dus nu zeggen jullie natuurlijk na de service lijn belle maar ik heb mn 1e 360 gekocht in maart 2006 en na 1,5 jaar een nieuwe gekrege en nu heb ik dus dit probleem maar hiervoor val ik niet meer onder de garantie . ik vind dat gewoon een kut regeling dat je garantie hebt op je aankoopbon en niet op de nieuwe xboxen want anders had ik gewoon garantie gehad. maar ik kon m wel laten make voor €85 dan kreeg ik 1jaar extra garantie maar daar denk ik nog over na
maar nu weet ik wat meer t was heel raar op de momenten dat hij t 'deed' ging ik call of duty 5 online spele en in t hoofd menu kreeg ik dus de geschilderde kleuren soort van super nintendo kleuren :) en na zo'n 5 min online spele kreeg ik een paar horizontale strepen in beeld en dan versprong mn beeld na de normale toestand ik heb zo'n 3 uur gespeeld en telkens als t potje afgelopen was versprong mn beeld weer na 'geschilderd' maar dit had ik ok met COD4 dus t bleef zich eigen herhalen ik heb de game ok al op de HD geinstalleerd maar dat helpt niks toen een dag later wilde ik weer gamen deed hij niks meer want mn tv geeft aan als de xbox uit staat : geen signaal en als ik mn xbox aanzet krijg ik te zien : niet ondersteund en ik heb al meerdere malen de stekkers eruit getrokken en opnieuw er weer in maar dat wil niet baten maar mn xbox heeft dus nu voor de duidelijkheid geen RROD dus rara wat zou t zijn moet dus ff probere te kijken of ik iemand kan vinden waarvan ik ff zn kabels kan lenen om te kijkken of t daar aan ligt maar dat zal wel goedkomen ik houd jullie op de hoogte als iemand nog tips heeft hoor ik ze graag
   Report 

09-08-2009, 8:02 PM
Reply Quote

zondag kwam mijn broer me halen op mijn kamer omdat de xbox geblokkeerd zat.. ik heb dan de stekker uitgetrokke omdat hij niet uit wou, en toen ik hem weer aanstak, zag ik 3/4 van de ring rood branden.. ik was al bang dat ik mijn xbox voor de derde keer ging moete binnensteken, en voor ik maandag ging bellen testte ik de xbox nog is.. deze keer ging hij echter zonder problemen terug aan!!! Hoe kan dit? heeft mijn xbox zichzelf hersteld ofzo Stick out tongue [:P]

Merci op voorhand!
AcetQ

Report 

09-08-2009, 9:17 PM
Reply Quote
Mijne xbox die ik zelf heb proberen te herstellen, is toch niet zo stabiel, het loopt regelmatig vast, Dus nu een arcade gekocht, da's m'n derde en hopelijk nu eens een toestel zonder problemen.
   Report 

09-09-2009, 7:21 AM
Reply Quote
 Bourajouani wrote:

Iemand enig idee wat ik kan doen, of al ervaring mee heeft en weet wat ik bedoel?

Lees eens het antwoord dat boven je vorige post staat !!!
   Report 
Page 7 of 9 (249 items)
« First ... < 5 6 7 8 9 >

©2009 Microsoft Corporation. All Rights Reserved