Search:
My Xbox

Algemeen forum voor België

Started by johnnyhuiskes at 09-09-2009 5:45 PM. Topic has 248 replies.
Sort Posts:    
Print Search
Page 8 of 9 (249 items)
« First ... < 5 6 7 8 9 >

09-09-2009, 5:45 PM
Reply Quote
RE: Xbox 360 reparatieaanvraag
iemand al een oplossing voor mn probleem
   Report 

09-09-2009, 9:42 PM
Reply Quote
^Vind je verhaal een beetje moeilijk te volgen, maar als ik het goed begrijp: Eerst een RROD:

Sections 1, 3, and 4 are flashing red (ROD)
- General Hardware Failure
/ \
\ /

Daarna niet meer, maar wel het probleem van het schilderij effect.

Tja, de RROD melding die je eerder kreeg lijkt de kant van de grafische kaart op te wijzen, de andere foutmeldingen lijken eerder met de kabels te maken te hebben. Welke kabels gebruik je? Hoe heb je ze op je tv aangesloten? Inmiddels al met andere kabels geprobeerd?

Het zou ook nog kunnen dat de ingangen op je XBox voor de kabels naar de knoppen zijn, dan zou je in mijn ogen beide foutmeldingen kunnen krijgen..

Als je geen vrienden hebt die een XBox hebben, zou je ook nog je console mee kunnen nemen naar een winkel (waar een set opgesteld staat natuurlijk), je voor doen als potentieel klant, maar eerst je XBox daar testen. Weet je of het je console is of de kabels.

Bring it on!
360voice
   Report 

09-11-2009, 8:11 PM
Reply Quote
 Smutzig wrote:
^Vind je verhaal een beetje moeilijk te volgen, maar als ik het goed begrijp: Eerst een RROD:

Sections 1, 3, and 4 are flashing red (ROD)
- General Hardware Failure
/ \
\ /

Daarna niet meer, maar wel het probleem van het schilderij effect.

Tja, de RROD melding die je eerder kreeg lijkt de kant van de grafische kaart op te wijzen, de andere foutmeldingen lijken eerder met de kabels te maken te hebben. Welke kabels gebruik je? Hoe heb je ze op je tv aangesloten? Inmiddels al met andere kabels geprobeerd?

Het zou ook nog kunnen dat de ingangen op je XBox voor de kabels naar de knoppen zijn, dan zou je in mijn ogen beide foutmeldingen kunnen krijgen..

Als je geen vrienden hebt die een XBox hebben, zou je ook nog je console mee kunnen nemen naar een winkel (waar een set opgesteld staat natuurlijk), je voor doen als potentieel klant, maar eerst je XBox daar testen. Weet je of het je console is of de kabels.
ik gebruik de kabels die je er standaard er bij krijgt ik heb momenteel een full hd tv dus heb mn kabels Wit rood } voor geluid en de rode/blauwe/groene } voor beeld en t schakelaartje op hd tv gezet maar zo staat t al zo'n 2 jaar aangesloten ,maar ik heb t helaas nog niet met andere kabels geprobeerd want ik ken maar 1 iemand met een xbox en die zie ik niet altijd :( maar ik denk dat dus een bepaald 'ding' in de xbox kapot is die t beeld/geluid doorgeeft aan de kabels
   Report 

09-12-2009, 12:53 AM
Reply Quote
 Yappy Be wrote:
 nizzelthequick wrote:
Ik heb dus ook de E74 code gehad. Online een reparatieaanvraag gedaan, maar ik krijg maar geen verzendlabel, hoelang duurt het normaal voor je het per mail krijgt. Had al eens een vorige reparatie geannuleerd en een nieuwe aangevraagd.

Je bent beter af dat je belt, want op 1 of ander manier komen de labels niet toe !
Na eindeloos wachten op men labels, heb ik dus ook telefonisch contact moeten maken.

Inderdaad, de man aan de andere kant van de lijn heeft het nodige gedaan, en mijn xbox is nu verzonden en toegekomen in het servicecentrum.
   Report 

09-12-2009, 10:02 AM
Reply Quote
Hallo xbox360-fanaten,

ik zit hier met een probleem dat misschien één van jullie al heeft voorgehad, namelijk screen freezes en "to play this disc, put it in a xbox 360 console"-errors. Ik heb het dus met al mijn games , wat redelijk irritant is. Ik kan ook al geen demo's meer spelen want dan heb ik ook al een screen freeze. Volgens mij is het een hardware-probleem.
Als er hier ook maar iemand met het probleem zit of het antwoord op deze vraag weet. Antwoord dan alstublieft.

Vriendelijke groeten,

Leigh
   Report 

09-12-2009, 11:14 AM
Reply Quote
Probeer je cache eens op te schonen, anders even helpdesk bellen.
Bring it on!
360voice
   Report 

09-12-2009, 11:24 AM
Reply Quote
ik heb gebeld naar de klantenservice, omdat mijn xbox steeds weer vastliep... maar daar hebben ze gezegt dat het aan de harde schijf kan liggen.. Dus als ik een nieuwe schijf moeten kopen, ben ik alles kwijt van achievments hé? maar mijn profiel kan ik toch nog recoveren op de nieuwe schijf, niet? hoe krijg ik dan (gratis) al mijn gekochte downloads terug van microsoft?
   Report 

09-12-2009, 12:34 PM
Reply Quote
Maakt niet uit, aankopen zijn profiel gebonden dus altijd (gratis) opnieuw te downloaden. Als je een stap hoger gaat met je HDD bijv. van 20 naar 60 GB, kan je bij de klantenservice gratis een transfer kitje aanvragen. Achievements etc. raak je dus niet kwijt.

Bring it on!
360voice
   Report 

09-16-2009, 11:15 AM
Reply Quote
RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Ik zit met een gelijkaardig probleem.

Mijn Xbox is kapot, maar ik wil hem zo snel mogelijk laten herstellen!
Dus ik registreerde mijn Xbox op de site en er werd een e-mail naar me verzonden.
Hierin stonden enkele afspreken over de verpakking en de ophaling van het toestel.

Ook stond er in die e-mail dat ik binnen de 24 uur een e-mail ging krijgen met een verzendsticker met het adres van de klantenservice.
==>Dit heb ik nooit aangekregen!!! 
Ik heb spam filter enzovoort nagekeken, terug mijn Xbox registereren, ...

Kan iemand mij helpen, want ik wil mijn Xbox zo snel mogelijk terug???

Vince.  
   Report 

09-16-2009, 11:59 AM
Reply Quote
Ik heb juist hetzelfde probleem, ook geen mail met verzendsticker gekregen. En de nr van xbox support (0800 023 3894) is om een of andere reden niet bereikbaar, weet iemand hoe dit komt?
   Report 

09-16-2009, 12:11 PM
Reply Quote
Jongens, even googlen: Zoeken op Xbox 360 klantenservice belgië ofzo? Wel je best doen he! En als je dat nummer hebt even navraag doen over dat label.

Bring it on!
360voice
   Report 

09-16-2009, 12:42 PM
Reply Quote
heb ik ook gedaan maar die nr is dus niet bereikbaar zoals ik zei in men vorige post
   Report 

09-16-2009, 12:46 PM
Reply Quote

@Vince5041, Allee ik zal het nog maar een keertje herhalen, je bent beter af om de support te bellen. Emailen helpt momenteel niet, want je labels zullen niet aankomen !!!

@rsca89 je bent aan het bellen naar het Nederlands nummer, voor België gebruik je dit nummer 0800 7 9790

Report 

09-16-2009, 12:48 PM
Reply Quote
Ah ok, bedankt!
   Report 

09-17-2009, 5:59 PM
Reply Quote
hallo hier ben ik weer inmiddels heb ik een kabel kunne lenen 'de kabel met de vga en de rode witte tulp aansluiting' en mn tv zegt : geen signaal dus ik denk dat mn xbox naar de klote is maar wat ik eerder zei is dat er geen RROD meer is en ik blindelings de xbox kan uitschaken dmv de controller mn tv kan zeker een vga signaal ontvangen want ik heb t geprobeerd met een andere kabel verbonden aan mn laptop en deed t perfect dus wie weet een oplossing ik denk ik wel een x tegen de muur aan gooien of zo
   Report 

09-18-2009, 8:17 AM
Reply Quote

Tja je hebt drie mogelijkheden

1; Je gooit hem dus tegen de muur. Surprise [:O]
2; Je koopt een nieuwe.
3; Je belt naar de support line en misschien is er een waterkansje dat ze hem gratis herstellen. En in het slechtste geval zal je dus de herstelling moeten betalen.

Report 

09-18-2009, 3:45 PM
Reply Quote
Als je kiest voor oplossing 1, niet vergeten om het te filmen en op youtube te plaatsen...
   Report 

09-20-2009, 8:08 AM
Reply Quote
hallo ben ik weer ik zat rond te kijken op youtube en daar stond iets van reslutie veranderen..... en dan deed je beeld t waarschijnlijk weer je moest dus je controller aandoen dmv start inhouden en als je xbox opstart moet je de Y knop+ Rechter trigger knop inhouden en na een tijdje moet je xbox weer automatisch opnieuw opstarten en dan heb je weer beeld dus ik probeerde t en de xbox starte weer opnieuw op en toen kwam de RROD weer terug beginnend met : rechts B+ links B+ Links O rood te knipperen en na 30 sec verspringt t met Links B+ links O+ Rechts O dus ben weer bij vooraf aan ik denk dat ik binnekort maar de service lijn bel dat ze m maar moeten halen en dan laat ik m wel maken voor 85€ met xtra 1 jaar garantie waarschijnlijk krijg ik dan wel een nieuwe maar zou dat dan ondertusse zo 1 zijn met HDMI of gewoon resterende 'oude' types die ik nu ook heb
   Report 

09-28-2009, 6:43 AM
Reply Quote
zou ik een nieuwe type krijgen met hdmi???
   Report 

10-05-2009, 5:53 PM
Reply Quote
G*DVERD*MME !!!!!!!

Lap zeg, hierjuist tijdens het online spele van CoD:WaW .... bleef het scherm ineens freeze ... ik zet hem uit en terug aan ... RESULTAAT: 3 RoD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is dus al de 2e 360-Elite-console waarmee ik dit voorheb !!!!!!!!!!!!!

Ik ben het spuugzat van die RoD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kl**tzakken van microsoft met hun brol !!!

(versta mij ni verkeerd ... ik blijf nen fan van 360 gaming ... ma ik vind gewoon da microsoft bij het uitbrengen van een console EERSTE alle fouten eruit moet hale)

en daareenboven moet dit juist NU voorvallen :'( nu dat juist al mijn pre-orders gaan gaan toekomen :'( man van zo'n dingen kan ik dus de muren oplopen e !!!!!!!!!
   Report 

10-06-2009, 11:03 AM
Reply Quote
bon om jullie op de hoogte te houden ... ik heb die ophaalprocedure gestart via xbox.com
MAAR kheb mij ondertss wel een nieuwe Elite gekocht Wink [;)] , vanaf de moment dat mijn oude elite terug is van de reparatie ga ik deze online verkopen met enkele oude spellekes van mij erbij Smile [:)]
   Report 

10-06-2009, 11:29 AM
Reply Quote
 mc invader wrote:
MAAR kheb mij ondertss wel een nieuwe Elite gekocht

MicroSoft dankt U voor jouw bijdrage. Smile [:)]
   Report 

10-06-2009, 11:58 AM
Reply Quote
 Yappy Be wrote:
 MicroSoft dankt U voor jouw bijdrage.

Bill Gates is armer geworden tov vorig jaar en dat pikken we niet! Wink [;)]
   Report 

10-07-2009, 2:02 PM
Reply Quote
 Yappy Be wrote:
 mc invader wrote:
MAAR kheb mij ondertss wel een nieuwe Elite gekocht

MicroSoft dankt U voor jouw bijdrage.

en ik dank Microsoft voor het maken van zo'n goeie console (die gewoon af en toe naar de kl*te gaat, ma bon)
   Report 

10-17-2009, 9:15 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Lap, een red ring of death op m'n Elite. Ze heeft het wel lang volgehouden zonder, moet ik zeggen. Heb ze sinds de launch... Eerst was ik toch even kwaad en wou ik gedroogde uitwerpselen van m'n honden anoniem naar het hoofdkwartier van Microsoft sturen. Maar toen besefte ik dat de 360 toch wel één van m'n favoriete consoles is, dus heb ik toch maar de moeite gedaan om de helpdesk te bellen. Ik hoop wel dat Microsoft de ernst van de situatie inziet en ervoor zal zorgen dat hun volgende console feilloos werkt...

Maar ja, nu zit ik hier natuurlijk wel met die gedroogde uitwerpselen, hé. Iemand? Neen? ... Ach, maakt niet uit. 't is bijna Halloween, zo heb ik nog wat "koekjes" om uit te delen aan de kinderen van de buren. Gore PS'ers zijn het...
   Report 

10-17-2009, 10:12 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
lol, TP het huis van je buren gwn :p
is uiteraard kut van de RRoD.
   Report 

10-17-2009, 10:34 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 JohnnyricoMC wrote:
lol, TP het huis van je buren gwn :p

En ik zonder wc papier zitten? Niets van! Ik eet vegetarisch, weet je wel?! Stick out tongue [:P]
   Report 

10-19-2009, 7:06 PM
Reply Quote
RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
Mijn xbox kon mijn games niet meer lezen. Ze komen hem één van de dagen halen. Hoop dat ik hem snel terug heb dan kan ik eindelijk halo 3 odst spelen. Is het waar dat je na reparatie een maand gratis gold krijgt?
   Report 

10-19-2009, 7:32 PM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 zidane1995 wrote:
Is het waar dat je na reparatie een maand gratis gold krijgt?

Ja, maar alleen als ze merken dat er geen sporen zijn van Hip Hop, Rap of R&B in jouw console. Smile [:)]
   Report 

10-20-2009, 8:52 AM
Reply Quote
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 zidane1995 wrote:
Mijn xbox kon mijn games niet meer lezen. Ze komen hem één van de dagen halen. Hoop dat ik hem snel terug heb dan kan ik eindelijk halo 3 odst spelen. Is het waar dat je na reparatie een maand gratis gold krijgt?

Vroeger was dat het geval maar ik weet niet of ze dat nu nog doen.Support is bellen en achter vragen, je kan enkel maar een ja of een neen antwoord krijgen Wink [;)]

Twitter: @Baselab_
   Report 
Page 8 of 9 (249 items)
« First ... < 5 6 7 8 9 >

©2009 Microsoft Corporation. All Rights Reserved