Search:
My Xbox

Algemeen forum voor België

Started by Whensoniccomes at 10-28-2009 7:13 PM. Topic has 248 replies.
Sort Posts:    
Print Search
Page 9 of 9 (249 items)
« First ... < 5 6 7 8 9

10-28-2009, 7:13 PM
Reply Quote
RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
De mijne ook. MOET ik hem nu laten repareren, of is daar een andere manier voor???
Snelll!!!!
Mijn LIVE-account loopt en ik kan er niet op :'(
Geld verspild dus -.-
   Report 

10-28-2009, 7:32 PM
Reply Quote
Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
 Whensoniccomes wrote:
De mijne ook. MOET ik hem nu laten repareren, of is daar een andere manier voor???
Snelll!!!!
Mijn LIVE-account loopt en ik kan er niet op :'(
Geld verspild dus -.-

Support bellen, jongeman. 0800/79.79.0 of 02/710.61.80 (mobiel). Je krijg sowieso een maandje gratis gold van Microsoft.
   Report 

11-02-2009, 5:40 PM
Reply Quote
Odp: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten

http://card.mygamercard.net/PL/AdamGroxPl.html

Report 

11-02-2009, 6:56 PM
Reply Quote
RE: Odp: Re: RE: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
hallo ik heb al een tijdje niks meer laten horen maar ik heb zojuist de supportline gebeld en ups komt binne 3 dagen mn xdoos ophalen ik kreeg een maand xbox live van hun en waarschijnlijk waren er geen kosten (maar dat moet nog blijken, omdat mn garantie van 3 jaar al was verlopen) maar als ik m weer terug heb dan laat ik t nog wel horen maar verder wel een toffe gast aan de lijn ze zijn wel altijd vriendelijk groetjes john
   Report 

11-06-2009, 12:35 PM
Reply Quote
ik heb een probleem ik heb 3 rode lichtjes branden op xbox 360 ---microsoft---

Ik had probleem met xbox 360
ik deed hem binnen bij microsoft winkel en voor 5 euro had ik een nieuwe
doe dit ook
------------------------------------
o ja maar heb nu terug een probeem 3rode lichtjes branden en het is niet de 35168491257 fout als er iemand
kan helpen

----microsoft costumer----
---jonathan duyvejonck---

Report 

11-07-2009, 2:55 PM
Re: ik heb een probleem ik heb 3 rode lichtjes branden op xbox 360 ---microsoft---
 BleedingSafe wrote:

Ik had probleem met xbox 360
ik deed hem binnen bij microsoft winkel en voor 5 euro had ik een nieuwe
doe dit ook

Verkies nog steeds de erkende weg.

o ja maar heb nu terug een probeem 3rode lichtjes branden en het is niet de 35168491257 fout als er iemand
kan helpen

Sounds like they screwed you... Toch maar support bellen als je't mij vraagt :)

----microsoft costumer----

"Costumer"? Wat moet ik daaronder verstaan?? Bedoel je niet "Consumer"? Makes a bit more sense. (but not much..)

[I Sell] [I Blog] [I Tweet]
   Report 

11-15-2009, 7:06 PM
Reply Quote
RE: ik heb een probleem ik heb 3 rode lichtjes branden op xbox 360 ---microsoft---
Hallo ik heb een probleempje met mij xbox360 ..
laatst wat ik aan het spelen en toen maakte mijn xbox een ratelend geluid ik heb direct de cd eruitgehaald en hijw as helemaal beschadigd.  dit is gebeurt bij 3 spellen,  Guitarhero 5, Fable 2 en Modernwarfare 2 . moet microsoft mij die spelle vergoeden? en laatst heb ik een mail gestuurd naar microsoft om een reparatie aan te vragen en ik kreeg een mail met een UPS retourlabel maar als ik die link open staat er een Error..  ''Error code 0''

Wat moet ik doen? 

en hoe gaat een reparatie in zijn werking wat moet ik doen en waar moet ik de xbox heen sturen..
   Report 

11-17-2009, 6:19 PM
Reply Quote
RE: ik heb een probleem ik heb 3 rode lichtjes branden op xbox 360 ---microsoft---
ik heb mn x box terug gekrege ik heb een nieuwe gehad en t is gratis gerepareerd buiten mn garantie om en 1 maand live erbij gekrege en een jaar garantie dus nie ken ik weer COD 6 spele gamertag J boy87belgieuh
   Report 

11-17-2009, 8:35 PM
Reply Quote
Re: Hardware problemen? (reparaties, etc) - Hier posten
I need I need kodigo of 48 hours(o'clock) of live I return or change into that of the game one

Report 
Page 9 of 9 (249 items)
« First ... < 5 6 7 8 9

©2009 Microsoft Corporation. All Rights Reserved