Noteer op jouw agenda : 31 december 2006 om 16u. Deze is de dag van de Sunday Afternoons!
Kom Gears of War spelen op de Xbox Live met de Belgische community en geniet van informelen matches met verschillende gamers.
Ik ga meer informatie over de settings enz. posten hier en op mijn blogs (in het Frans en in het Engels).
Happy gaming!
Heb er een weekje sticky van gemaakt.
Ik hoop dat ik op die feestdag geen kater heb en niet naar die saaie familie feesten moet, dan ben ik ook van de partij!
Dat soort bezoeken en katers is meestal voor de 1e januari dacht ik :)
Ontopic: Hoe gaat dit dan concreet te werk als ik inlog op31/12 in de namiddag, moet ik bepaalde mensen aan friendslist toevoegen ofzo?
Groeten
De zaterdag ga ik ook al feesten hoor :)
meer info volgt
ToNiC BE wrote: Dat soort bezoeken en katers is meestal voor de 1e januari dacht ik :) Ontopic: Hoe gaat dit dan concreet te werk als ik inlog op31/12 in de namiddag, moet ik bepaalde mensen aan friendslist toevoegen ofzo? Groeten
Ik ga volgende maandag of dinsdag de settings van de matches posten. Men zal gewoon moeten die settings gebruiken voor de Live en bepaalde rooms vinden.
Update: Men kan de promo van de Sundays Afternoons op de dashboard ook zien nu.
Gizmoxia BE wrote:In't Frans ongetwijfeld
De settings:-Versus-Xbox Live Player Match-Find Custom Match-Warzone-5 Min Rounds-5 Max RoundsIk zal meer dan waarschijnlijk een room voor de nederlandstaligen hosten en Phen0mx, voor de franstaligen.Aarzel niet mij te contacteren indien jullie vragen hebben.
*groetjes*
Hoeveel van mijn vrienden kunnen dan meespelen ? Ik speel meestal met dezelfde 3 mensen en ik denk dat ik ze wel kan warm maken voor dit evenement. Ik kan zelf ook hosten, dat is geen probleem. Hoe gaat dit in de praktijk ?
Sorry, als ik dit een domme vraag is
Groetjes, Daniella
smirnoff black wrote:ik kom af heb je toegevoegd aan mijn friendslist
Dangui Be wrote:Hoeveel van mijn vrienden kunnen dan meespelen ? Ik speel meestal met dezelfde 3 mensen en ik denk dat ik ze wel kan warm maken voor dit evenement. Ik kan zelf ook hosten, dat is geen probleem. Hoe gaat dit in de praktijk ? Sorry, als ik dit een domme vraag is Groetjes, Daniella
Ik speel ook altijd met een groep vrienden maar lijkt me ook wel fun om met mensen te spelen die ik niet ken om er idd wat nieuwe te leren kennen..
Ik heb het begrepen. Ik zal er zijn, zoals ook een vriend van mij. Het lijkt me zeker leuk om met andere mensen te gamen, alleen hoop ik dat wanneer ik een fout maak, hierop niet wordt afgerekend. Ik ben een serieuze gamester, maar ik maak ook fouten. Ik zal er zijn, thx.
Let's do it.........
Daniella
Hi Angel,
thx voor de snelle en vlotte uitleg. Hopelijk en zeer waarschijnlijk wordt het een succes.
Dangui Be wrote:Hi Angel, thx voor de snelle en vlotte uitleg. Hopelijk en zeer waarschijnlijk wordt het een succes.
Misschien wordt er een nieuwe topic gemaakt voor dit onderwerp. Maar ik wil de eerste zijn om dit evenement te feed backen. Ik hoop dat dit de aanloop wordt voor een reeks van herhalingen van zulke fijne namiddagen, avonden of week-ends. Ik heb van elk moment genoten en Angel en ik wisten zeker ons mannetje te staan .
Voor diegene die het hebben moeten missen, zou ik zeggen, zorg dat je erbij bent volgende keer.
Angel : gefeliciteerd, zowel met het evenement als met je GOW presatie.
See you next time, hopefully
Wat bijleren .... ik vond je heel sterk hoor
Morgen stuur ik een mail naar mijn vrienden voor 28 januari 07
Nog een fijne jaarwisseling en een knuf aan je poes.
Grtz, Daniella
Spijtig dat ik er niet kon bij zijn,was een slecht tijdstip voor me.
Hoop de volgende keer toch is mee te kunnen doen
In ieder geval een fijn 2007 gewenst.
Groetjes
Soms is 8 te weinig, maar dikwijls krijg je de room niet vol met 8 friends. 4v4 vind ik persoonlijk wel een minimuum, want 3v3 is echt saai. Als je Yappy in stukjes wil zien vallen had je gisteren bij ons groepje moeten zitten, maar je bent gewaarschuwd, hij is beter dan hij zich voordoet. Hopelijk zien we je nog eens hé Yappy.
btw, heb gisteren Raam verslaan op insane, wat een belevenis. Met mij buddy tiga, elk een torkbow met 12 pijlen en de derde keer was hij eraan. Nice en thx Tigatje.
Een tip van mij, als ik zo vrij mag zijn; zorg dat je samen met je compaan een torkbow met elk 12 pijlen hebt. Gebruik alleen dit en schiet afwisselend op hem. Op het laatste zal hij heel kort bij u komen te staan en dan zal een laatste pijl in zijn kin of hoofd hem het zwijgen doen opleggen.
Gtrz, Daniella
Dangui Be wrote: btw, heb gisteren Raam verslaan op insane, wat een belevenis. Met mij buddy tiga, elk een torkbow met 12 pijlen en de derde keer was hij eraan. Nice en thx Tigatje. Een tip van mij, als ik zo vrij mag zijn; zorg dat je samen met je compaan een torkbow met elk 12 pijlen hebt. Gebruik alleen dit en schiet afwisselend op hem. Op het laatste zal hij heel kort bij u komen te staan en dan zal een laatste pijl in zijn kin of hoofd hem het zwijgen doen opleggen. Gtrz, Daniella
Hoi,
ik heb vandaag de klus alleen kunnen klaren en het is idd nogal een heel avontuur. Over een periode van drie dagen heeft het mij zo'n 20 speluren gekost lol maar de voldoening is héél groot!
Ik had de Torquebow met 6 pijlen en de sniper.Blijven staan in cover waar je de level begint en headshotten. Ik denk dat ik een 'glitch' , of hoe noem je zo'n anomalie in het spel (?), gehad heb. Als ik helemaal rechts in cover zit (voor de eerste muur) dan blijven de kryll net iets meer rondjes boven mijn hoofd draaien dan anders, waardoor ik meer tijd had om raam te bestoken, weird.Ik ben wel een gelukkig man, laat ik u dit vertellen
cya,
J.
DreamLinker wrote:Het is wel jammer dat er maar 8 mensen kunnen gamen in één room bij GoW, maar daarbuiten wil ik wel eens Yappy in stukjes zien vallen voor mijn neus.
hehe, begin maar al te oefenen
Dangui Be wrote: Soms is 8 te weinig, maar dikwijls krijg je de room niet vol met 8 friends. 4v4 vind ik persoonlijk wel een minimuum, want 3v3 is echt saai. Als je Yappy in stukjes wil zien vallen had je gisteren bij ons groepje moeten zitten, maar je bent gewaarschuwd, hij is beter dan hij zich voordoet. Hopelijk zien we je nog eens hé Yappy. btw, heb gisteren Raam verslaan op insane, wat een belevenis. Met mij buddy tiga, elk een torkbow met 12 pijlen en de derde keer was hij eraan. Nice en thx Tigatje. Een tip van mij, als ik zo vrij mag zijn; zorg dat je samen met je compaan een torkbow met elk 12 pijlen hebt. Gebruik alleen dit en schiet afwisselend op hem. Op het laatste zal hij heel kort bij u komen te staan en dan zal een laatste pijl in zijn kin of hoofd hem het zwijgen doen opleggen. Gtrz, Daniella
Hey Dangue,
Eerst vooral proficiat met je prestatie op Insane, sommigen vinden het poepsimpel, maar voor mij was het toch ook een prestatie om de klus te klaren.
Onlang na onze sessie GOW, heb ik nog geprobeert om de joinen, maar kreeg steeds het klassieke Failed to make connection voor men neus geduwt!
Tzal dus voor een volgende zijn.
Yappy
blUeFOrx BE wrote: Hoi, ik heb vandaag de klus alleen kunnen klaren en het is idd nogal een heel avontuur. Over een periode van drie dagen heeft het mij zo'n 20 speluren gekost lol maar de voldoening is héél groot! Ik had de Torquebow met 6 pijlen en de sniper.Blijven staan in cover waar je de level begint en headshotten. Ik denk dat ik een 'glitch' , of hoe noem je zo'n anomalie in het spel (?), gehad heb. Als ik helemaal rechts in cover zit (voor de eerste muur) dan blijven de kryll net iets meer rondjes boven mijn hoofd draaien dan anders, waardoor ik meer tijd had om raam te bestoken, weird.Ik ben wel een gelukkig man, laat ik u dit vertellen cya, J.
Dit noem ik geen avontuur, maar een expeditie Robinson. Proficiat en ik kan het geloven dat u een gelukkig man bent. Hopelijk zien we je een keer in de mp.