Search:
My Xbox

Algemeen forum voor België

Started by BM2 Love Angel at 12-21-2006 10:36 PM. Topic has 32 replies.
Sort Posts:    
Print Search
Page 1 of 2 (33 items)
1 2 >

12-21-2006, 10:36 PM
Reply Quote
Sunday Afternoons: 31/12/06

Noteer op jouw agenda : 31 december 2006 om 16u. Deze is de dag van de Sunday Afternoons!

Kom Gears of War spelen op de Xbox Live met de Belgische community en geniet van informelen matches met verschillende gamers.

Ik ga meer informatie over de settings enz. posten hier en op mijn blogs (in het Frans en in het Engels).

Happy gaming!

Angel
iPMS General (iPMS = non-US PMS Division)
* XA * GamerchiX * XET *

http://www.bm2loveangel.com/
   Report 

12-22-2006, 12:58 PM
Reply Quote
RE: Sunday Afternoons: 31/12/06

Heb er een weekje sticky van gemaakt.

Ik hoop dat ik op die feestdag geen kater heb en niet naar die saaie familie feesten moet, dan ben ik ook van de partij!

Post provided 'AS IS' w/out warranty & confers no rights

goomgc.wordpress.com

xet360.be
   Report 

12-22-2006, 3:11 PM
Reply Quote

Dat soort bezoeken en katers is meestal voor de 1e januari dacht ik :)

Ontopic: Hoe gaat dit dan concreet te werk als ik inlog op31/12 in de namiddag, moet ik bepaalde mensen aan friendslist toevoegen ofzo?

Groeten

Report 

12-22-2006, 3:19 PM
Reply Quote

De zaterdag ga ik ook al feesten hoor :)

meer info volgt

Post provided 'AS IS' w/out warranty & confers no rights

goomgc.wordpress.com

xet360.be
   Report 

12-23-2006, 3:30 PM
Reply Quote
Re : RE: Sunday Afternoons: 31/12/06
 ToNiC BE wrote:

Dat soort bezoeken en katers is meestal voor de 1e januari dacht ik :)

Ontopic: Hoe gaat dit dan concreet te werk als ik inlog op31/12 in de namiddag, moet ik bepaalde mensen aan friendslist toevoegen ofzo?

Groeten

Ik ga volgende maandag of dinsdag de settings van de matches posten. Men zal gewoon moeten die settings gebruiken voor de Live en bepaalde rooms vinden. Wink [;)]

* XA * GamerchiX * XET *

Report 

12-25-2006, 9:58 PM
Reply Quote

Update: Men kan de promo van de Sundays Afternoons op de dashboard ook zien nu.

* XA * GamerchiX * XET *

Report 

12-26-2006, 11:21 AM
Reply Quote
Re: RE: Sunday Afternoons: 31/12/06
In't Frans ongetwijfeld Big Smile [:D]

My website
XET 360 Group Blog

Хbox Live Ambassador™
   Report 

12-26-2006, 2:48 PM
Reply Quote
 Gizmoxia BE wrote:
In't Frans ongetwijfeld Big Smile [:D]

Indien je de reclamen in het Frans ziet, ja. Maar er is een versie in het Nederlands ook.
Het is een evenement voor alle Belgische Xbox Community, maw franstalige en nederlandstalige.

* XA * GamerchiX * XET *

Report 

12-26-2006, 10:34 PM
Reply Quote
Re : RE: Sunday Afternoons: 31/12/06

De settings:
-Versus
-Xbox Live Player Match
-Find Custom Match
-Warzone
-5 Min Rounds
-5 Max Rounds

Ik zal meer dan waarschijnlijk een room voor de nederlandstaligen hosten en Phen0mx, voor de franstaligen.
Aarzel niet mij te contacteren indien jullie vragen hebben.

*groetjes*

* XA * GamerchiX * XET *

Report 

12-28-2006, 8:50 AM
Reply Quote
RE: Re : RE: Sunday Afternoons: 31/12/06
ik kom af heb je toegevoegd aan mijn friendslist

Per aspera ad astra
   Report 

12-29-2006, 6:03 PM
Reply Quote

Hoeveel van mijn vrienden kunnen dan meespelen ? Ik speel meestal met dezelfde 3 mensen en ik denk dat ik ze wel kan warm maken voor dit evenement. Ik kan zelf ook hosten, dat is geen probleem. Hoe gaat dit in de praktijk ?

Sorry, als ik dit een domme vraag is Embarrassed [:$]

Groetjes, Daniella

Gamertag : Dangui Be
   Report 

12-30-2006, 7:26 AM
Reply Quote
 smirnoff black wrote:
ik kom af heb je toegevoegd aan mijn friendslist

Probeer mijn match eerst te vinden. Indien het niet gaat, stuur mij een boodschap via de Live.

Dangui Be wrote:

Hoeveel van mijn vrienden kunnen dan meespelen ? Ik speel meestal met dezelfde 3 mensen en ik denk dat ik ze wel kan warm maken voor dit evenement. Ik kan zelf ook hosten, dat is geen probleem. Hoe gaat dit in de praktijk ?

Sorry, als ik dit een domme vraag is Embarrassed [:$]

Groetjes, Daniella

Helemaal geen domme vraag, Dangui.
Wij beginnen samen (maw, je zoekt mijn match). Indien de match vool is, beginnen wij om andere matches to open, ça va?
Het is zeer belangrijk dat wij met elkaar mixen, leren elkaar kennen en nieuwe vrienden maken.

* XA * GamerchiX * XET *

Report 

12-30-2006, 9:39 AM
Reply Quote

Ik speel ook altijd met een groep vrienden maar lijkt me ook wel fun om met mensen te spelen die ik niet ken om er idd wat nieuwe te leren kennen..

Groeten

Report 

12-30-2006, 10:30 AM
Reply Quote

Ik heb het begrepen. Ik zal er zijn, zoals ook een vriend van mij. Het lijkt me zeker leuk om met andere mensen te gamen, alleen hoop ik dat wanneer ik een fout maak, hierop niet wordt afgerekend. Ik ben een serieuze gamester, maar ik maak ook fouten. Ik zal er zijn, thx.

Let's do it.........

Daniella

Report 

12-30-2006, 1:06 PM
Reply Quote
ik zal er ook proeren te zijn maar kan mischien maar 1 uurtje spelen feest voorbereiden enzoBroken Heart [U]
   Report 

12-31-2006, 11:22 AM
Reply Quote
Re : RE: Sunday Afternoons: 31/12/06
@Tonic: Het is de idee. Ik ben zeker dat er zijn veel toffe gamers out there aan het zoeken voor andere cool gamers. En waarschijnlijk, mensen die geen Live hebben omdat ze denken dat er niemand is om mee te gamen.

@Dangui: het is geen wedstrijd. De bedoeling is mensen te lerenkeren, nieuwe Xbox Live vrienden te maken en de Belgische community te versterken. Ik ben ook geen pro maar ik hou van gaming en ik neem het zeer serieus.

@poofy: Men kan spelen voor even lang als ze willen. Alles is cool.

Iedereen die wilt nemen, kan een boodschap naar mij sturen zelfs tijdens de sessie. Indien onze match vol zit, gaan wij een andere openen. Het belangrijkste is dat IEDEREEN kan mee spelen (gamers met en/of zonder ervaring).

See you online!

* XA * GamerchiX * XET *

Report 

12-31-2006, 11:27 AM
Reply Quote

Hi Angel,

thx voor de snelle en vlotte uitleg. Hopelijk en zeer waarschijnlijk wordt het een succes.

Party!!! [<:o)]

Report 

12-31-2006, 11:28 AM
Reply Quote

Hi Angel,

thx voor de snelle en vlotte uitleg. Hopelijk en zeer waarschijnlijk wordt het een succes.

Report 

12-31-2006, 11:53 AM
Reply Quote
 Dangui Be wrote:

Hi Angel,

Het is graag gedaan, meisje! Big Smile [:D]
Ik weet dat er is een lange weg voor ons maar ik wil meer gelegenheden creëren voor onze Xbox community.
Ik zeg altijd tegen de Amerikanen dat ik jaloers ben van hen en hun evenementen, maar de eerst stap is een sterke (en grote) groep van gamers in België te hebben.
De Sunday Afternoons is een initiatief die het viseert.

* XA * GamerchiX * XET *

Report 

12-31-2006, 5:29 PM
Reply Quote

Misschien wordt er een nieuwe topic gemaakt voor dit onderwerp. Maar ik wil de eerste zijn om dit evenement te feed backen. Ik hoop dat dit de aanloop wordt voor een reeks van herhalingen van zulke fijne namiddagen, avonden of week-ends. Ik heb van elk moment genoten en Angel en ik wisten zeker ons mannetje te staan Wink [;)].

Voor diegene die het hebben moeten missen, zou ik zeggen, zorg dat je erbij bent volgende keer.

Angel : gefeliciteerd, zowel met het evenement als met je GOW presatie.Big Smile [:D]

See you next time, hopefully Yes [Y]

Daniella

Report 

12-31-2006, 5:38 PM
Reply Quote
Ja, het was nogal fun... Veel mijn ledematen terug moeten zoeken, mijn tv een paar keer moeten poetsen van al dat bloed, en uiteindelijk komt het er op neer dat de meisjes (vrouwen) de evenknie zijn van de jongens (mannen).
Ik denk dat het zeker een goed evenement was en zeker en vast zal ik er de volgende keer ook wel proberen bij te zijn.
Happy 2007...

Thanx for the fun...

Be Warned,
I Will Judge You
Your Blood Shall Flow Throughout The Land
For I Have Spoken
   Report 

12-31-2006, 5:51 PM
Reply Quote
Eerst en vooral: Hartelijk bedankt voor het deelnemen!!!!!!
Het evenement heeft geen zin zonder de gamers en ik ben content dat wij full house hadden (zelfs op een feestdag).

Het was inderdaad fun! Ik ben blij dat ik met jullie kon spelen.
Ik hoop dat volgende keer krijgen wij nog meer mensen online (nieuwe en ervarende Xbox Live gamers) en dat wij nog eens samen kunnen spelen.

Ik heb al de Friend's Requests opstuurd en ik wil GOW lessen van jullie krijgen en iets bijleren. Wink [;)]

Behalve de informele ontmoetings, een nieuwe editie van Sunday Afternoons is al afgesproken voor volgende 28 januari 2007. Begin al mensen uit te nodigen. Big Smile [:D]

Bedankt voor de snelle feedback en ik hoop meer te horen van de deelnemers.

*with love ALWAYS*

Angel

* XA * GamerchiX * XET *

Report 

12-31-2006, 9:12 PM
Reply Quote

Wat bijleren .... ik vond je heel sterk hoor Big Smile [:D]

Morgen stuur ik een mail naar mijn vrienden voor 28 januari 07

Nog een fijne jaarwisseling en een knuf aan je poes.

Grtz, Daniella

Report 

01-01-2007, 10:22 AM
Reply Quote

Spijtig dat ik er niet kon bij zijn,was een slecht tijdstip voor me.

Hoop de volgende keer toch is mee te kunnen doen Smile [:)]

In ieder geval een fijn 2007 gewenst.

Groetjes

Report 

01-01-2007, 11:16 AM
Reply Quote
Het is wel jammer dat er maar 8 mensen kunnen gamen in één room bij GoW, maar daarbuiten wil ik wel eens Yappy in stukjes zien vallen voor mijn neus. Wink [;)]

Be Warned,
I Will Judge You
Your Blood Shall Flow Throughout The Land
For I Have Spoken
   Report 

01-02-2007, 10:20 AM
Reply Quote

Soms is 8 te weinig, maar dikwijls krijg je de room niet vol met 8 friends. 4v4 vind ik persoonlijk wel een minimuum, want 3v3 is echt saai. Als je Yappy in stukjes wil zien vallen had je gisteren bij ons groepje moeten zitten, maar je bent gewaarschuwd, hij is beter dan hij zich voordoet.Wink [;)] Hopelijk zien we je nog eens hé Yappy.

btw, heb gisteren Raam verslaan op insane, wat een belevenis. Met mij buddy tiga, elk een torkbow met 12 pijlen en de derde keer was hij eraan. Nice en thx Tigatje.

Een tip van mij, als ik zo vrij mag zijn; zorg dat je samen met je compaan een torkbow met elk 12 pijlen hebt. Gebruik alleen dit en schiet afwisselend op hem. Op het laatste zal hij heel kort bij u komen te staan en dan zal een laatste pijl in zijn kin of hoofd hem het zwijgen doen opleggen.

Gtrz, Daniella

Report 

01-02-2007, 7:17 PM
Reply Quote
 Dangui Be wrote:

btw, heb gisteren Raam verslaan op insane, wat een belevenis. Met mij buddy tiga, elk een torkbow met 12 pijlen en de derde keer was hij eraan. Nice en thx Tigatje.

Een tip van mij, als ik zo vrij mag zijn; zorg dat je samen met je compaan een torkbow met elk 12 pijlen hebt. Gebruik alleen dit en schiet afwisselend op hem. Op het laatste zal hij heel kort bij u komen te staan en dan zal een laatste pijl in zijn kin of hoofd hem het zwijgen doen opleggen.

Gtrz, Daniella

Hoi,

ik heb vandaag de klus alleen kunnen klaren en het is idd nogal een heel avontuur. Over een periode van drie dagen heeft het mij zo'n 20 speluren gekost lol Embarrassed [:$] maar de voldoening is héél groot!

Ik had de Torquebow met 6 pijlen en de sniper.Blijven staan in cover waar  je de level begint en headshotten. Ik denk dat ik een 'glitch' , of hoe noem je zo'n anomalie in het spel (?), gehad heb. Als ik helemaal rechts in cover zit (voor de eerste muur) dan blijven de kryll net iets meer rondjes boven mijn hoofd draaien dan anders, waardoor ik meer tijd had om raam te bestoken, weird.Ik ben wel een gelukkig man, laat ik u dit vertellen Big Smile [:D]

cya,

J.

Report 

01-03-2007, 1:20 PM
Reply Quote

DreamLinker wrote:
Het is wel jammer dat er maar 8 mensen kunnen gamen in één room bij GoW, maar daarbuiten wil ik wel eens Yappy in stukjes zien vallen voor mijn neus. Wink [;)]

hehe, begin maar al te oefenen Wink [;)]

Report 

01-03-2007, 1:27 PM
Reply Quote
 Dangui Be wrote:

Soms is 8 te weinig, maar dikwijls krijg je de room niet vol met 8 friends. 4v4 vind ik persoonlijk wel een minimuum, want 3v3 is echt saai. Als je Yappy in stukjes wil zien vallen had je gisteren bij ons groepje moeten zitten, maar je bent gewaarschuwd, hij is beter dan hij zich voordoet.Wink [;)] Hopelijk zien we je nog eens hé Yappy.

Gtrz, Daniella

Hey Dangue,

Eerst vooral proficiat met je prestatie op Insane, sommigen vinden het poepsimpel, maar voor mij was het toch ook een prestatie om de klus te klaren.

Onlang na onze sessie GOW, heb ik nog geprobeert om de joinen, maar kreeg steeds het klassieke Failed to make connection voor men neus geduwt!

Tzal dus voor een volgende zijn.

Groetjes

Yappy

Report 

01-03-2007, 4:58 PM
Reply Quote
 blUeFOrx BE wrote:

Hoi,

ik heb vandaag de klus alleen kunnen klaren en het is idd nogal een heel avontuur. Over een periode van drie dagen heeft het mij zo'n 20 speluren gekost lol Embarrassed [:$] maar de voldoening is héél groot!

Ik had de Torquebow met 6 pijlen en de sniper.Blijven staan in cover waar  je de level begint en headshotten. Ik denk dat ik een 'glitch' , of hoe noem je zo'n anomalie in het spel (?), gehad heb. Als ik helemaal rechts in cover zit (voor de eerste muur) dan blijven de kryll net iets meer rondjes boven mijn hoofd draaien dan anders, waardoor ik meer tijd had om raam te bestoken, weird.Ik ben wel een gelukkig man, laat ik u dit vertellen Big Smile [:D]

cya,

J.

Dit noem ik geen avontuur, maar een expeditie Robinson. Proficiat en ik kan het geloven dat u een gelukkig man bent. Hopelijk zien we je een keer in de mp.

Grtz, Daniella

Report 
Page 1 of 2 (33 items)
1 2 >

©2009 Microsoft Corporation. All Rights Reserved