Omdat ik de datum had geschreven in de titel van de andere topic over de Sunday Afternoons, heb ik beslist om een nieuwe te maken.Vanaf nu vraag ik jullie om enkel deze topic te gebruiken. Laat de oude topic als een archief, ça va?
Ik heb enkele idee voor 28 januari en één van deze ideëen is de keuze van de game aan jullie te geven. En hoe kunnen jullie kiezen?
Op de Sunday Afternoons blog is er een poll. Klik op de link in de module Stem hier/Votez ici en laat mij jouw voorkeur weten.
Vergeet niet dat de Sunday Afternoons is voor de hele Belgische Xbox Community. Nodig niet alleen maar mensen van Xbox.com, maar jouw Live kameraden van andere forums, sites, Xbox Live, iedereen!
*groetjes*
Angel
BM2 Love Angel wrote:Ik heb goed nieuws voor alle Xbox Live Silver leden.Vergeet niet te stemmen voor de game van de volgende Sunday Afternoon sessie op http://sunday-afternoons.spaces.live.com/.
Goed geregeld daar in Belgie! Waarom in Nederland niet zo iets?? Komt dit alternatief bij jullie vandaan of heeft Microsoft jullie daarvoor benadert?
Tha Real Cuber wrote: BM2 Love Angel wrote:Ik heb goed nieuws voor alle Xbox Live Silver leden.Vergeet niet te stemmen voor de game van de volgende Sunday Afternoon sessie op http://sunday-afternoons.spaces.live.com/. Goed geregeld daar in Belgie! Waarom in Nederland niet zo iets?? Komt dit alternatief bij jullie vandaan of heeft Microsoft jullie daarvoor benadert?
Beter dan! Enige evenementen in NL zijn de Nights of Xbox live geweest (2x) en verder is erg stil.
Een keer een fifa tournooi maar that's it....
Nu maar hopen dat het inderdaad de grens overkomt
Naar aanleiding van de message 17 januari van angel voor deelname aan de sunday afternoon van 28 januari 07 :
Mensen die willen deelnemen zijn :
Ze hebben mij gevraagd om hun naam door te geven. Indien je nog iets moet weten pm je me maar Angel.
See You, Dangui
Dangui Be wrote: Naar aanleiding van de message 17 januari van angel voor deelname aan de sunday afternoon van 28 januari 07 : Mensen die willen deelnemen zijn : GT : Dangui Be GT : Tiga007 GT : Oddinfinity Ze hebben mij gevraagd om hun naam door te geven. Indien je nog iets moet weten pm je me maar Angel. See You, Dangui
Van wat ik begrepen heb is het vooral de bedoeling om xbox live silver leden te laten meedoen. Maar uiteraard, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Vinchucca wrote: Van wat ik begrepen heb is het vooral de bedoeling om xbox live silver leden te laten meedoen. Maar uiteraard, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Sorry, dat wist ik niet. Nu geen probleem ik kan mij zo ook wel bezighouden.
Grtz, Dangui
Dangui Be wrote: Vinchucca wrote: Van wat ik begrepen heb is het vooral de bedoeling om xbox live silver leden te laten meedoen. Maar uiteraard, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Sorry, dat wist ik niet. Nu geen probleem ik kan mij zo ook wel bezighouden. Grtz, Dangui
Oeps, begrijp me niet verkeerd ! Jullie zijn méér dan welkom op het event. Alleen vrees ik dat wanneer alle rooms vol zijn, de silver-leden voorrang zullen krijgen op de golds. Ik hoop dat jullie daar rekening mee willen houden. Tot frags!
Vinchucca
De Sunday Afternoons is voor de HELE Belgische Community (Gold, Silver, Nederlandstaligen, Franstaligen, IEDEREEN)!
Ja, inderdaad, de Silver leden die normaal niet online kunnen spelen, krijgen 48 uur Xbox Live om te kunnen deelnemen. Waarom? Het is de online come-together van de Belgische Xbox fans. Wij allemaal moeten samen spelen, elkaar leren kennen, helpen en have fun.
De Silver leden die aanvraagen voor de 48uur Live drie keer EN (zeer belangrijk!!!) deelnemen aan de evenementen, zullen 3 maanden van Xbox Live later ook krijgen.
Mochten jullie nog vragen hebben, aarzelen niet mij te contacteren.
YLA G wrote:heb de titel gewijzigd en een sticky van gemaakt, is veel duidelijker op die manier, wanneer er een nieuw event is en je wilt toch de topic houden wil ik het altijd opnieuw wijzigen.
Hartelijk bedankt, YLA G!!!!!
Vinchucca wrote: Oeps, begrijp me niet verkeerd ! Jullie zijn méér dan welkom op het event. Alleen vrees ik dat wanneer alle rooms vol zijn, de silver-leden voorrang zullen krijgen op de golds. Ik hoop dat jullie daar rekening mee willen houden. Tot frags! Vinchucca
Ik zal daar rekening mee houden, maar ik wist het gewoon niet. Als de rooms vol zitten, speel ik gewoon met mijn dagelijkse friends. Ik zal dit ook aan mijn friends meedelen. Ik zal er in ieder geval zijn, net zoals bij de geboorte van de sunday afternoon.
No hart feelings, Vinchucca. Ik ben al een groot meisje.
BM2 Love Angel wrote:Vandaag is de laatste dag om te stemmen!Morgen ga ik de game en de settings posten.En voor de Silver leden vergeten jullie niet dat jullie kunnen 3 maanden van Xbox Live Gold krijgen.Details op http://sunday-afternoons.spaces.live.com/.
Come on silver's let's get gold
Dangui Be
Ghetooy wrote:Ik had nog nooit van deze sunday events gehoord, maar ik zal zeker zondagnamiddag m'n filter op gears of war instelle op warzone 5 rounds ;)
Het is een nieuw project, G. Het is aan het groeien na elke sessie.
Wij wachten op jullie zondag! En vertel het nieuws aan alle jouw Belgische Xbox Live kameraden, vooral de Silver.
BM2 Love Angel wrote: De Sunday Afternoons is voor de HELE Belgische Community (Gold, Silver, Nederlandstaligen, Franstaligen, IEDEREEN)!
Dat er nederlandstalige nederlanders meespeelden vond ik ok, maar een portugees - die me dan ook nog uitmaakt voor 'stupid nerd' (omdat ik, toegegeven, er niets van bakte op GoW na twee weken RB6 gespeeld te hebben) - neen, dank u. Het was een 'leuke' ervaring.
Ik ga nu terug in mijn schelp kruipen en even uithuilen
...en met opgegeven hoofd ging hij een nieuwe werkweek tegemoet.
Veel plezier!
J.
blUeFOrx BE wrote: BM2 Love Angel wrote: De Sunday Afternoons is voor de HELE Belgische Community (Gold, Silver, Nederlandstaligen, Franstaligen, IEDEREEN)! Dat er nederlandstalige nederlanders meespeelden vond ik ok, maar een portugees - die me dan ook nog uitmaakt voor 'stupid nerd' (omdat ik, toegegeven, er niets van bakte op GoW na twee weken RB6 gespeeld te hebben) - neen, dank u. Het was een 'leuke' ervaring. Ik ga nu terug in mijn schelp kruipen en even uithuilen ...en met opgegeven hoofd ging hij een nieuwe werkweek tegemoet. Veel plezier! J.
Dat was inderdaad een probleem. Telkens als er een plaatsje vrij was in een room, kwam er wel iemand nieuw in en die bleek dan vaak niet nederlandstalig te zijn. Erg spijtig, zeker omdat ik als host die niet uit de room kon verwijderen tijdens een spel, enkel tussen twee rondes in.
Ook jammer dat die persoon in kwestie zich dan misdroeg, als host zat ik in het ander team, dus dat heb ik niet kunnen horen. Trek het je niet aan zou ik zeggen en geef hem negatieve feedback.
Sorry dat het voor jou dus wat is tegengevallen, ik hoop dat de anderen wel een leuke tijd hebben gehad...
Grtz,
blUeFOrx BE wrote:Dat er nederlandstalige nederlanders meespeelden vond ik ok, maar een portugees - die me dan ook nog uitmaakt voor 'stupid nerd' (omdat ik, toegegeven, er niets van bakte op GoW na twee weken RB6 gespeeld te hebben) - neen, dank u. Het was een 'leuke' ervaring. Ik ga nu terug in mijn schelp kruipen en even uithuilen ...en met opgegeven hoofd ging hij een nieuwe werkweek tegemoet. Veel plezier! J.
Ik kan het voorstellen, B. En ik vind jammer dat zoiets is gebeurd.Wij moeten "Public" games creëren om de kans te geven aan iedereen om deel te nemen... Iedereen uit België of die in België woont.
Sorry voor jouw ervaring.
Voor mij was het de twee leuke sunday afternoon ervaring. Daar de rooms van Vinchucca en Angel vol zaten, heb ik gehost, dan kon ik lekker genieten van mijn shotgun voordeel
Tot half zes zat mijn room vol en toen waren mijn gamers opgewarmd en gingen ze zich ranked verder uitleven. Geen probleem voor mij, ik stuurde een mail naar gamerchix Angel en er was nog een plaastje vrij voor mij. Toen het zes uur was, kregen een paar gamers in de gaten dat ik een vrouw was. Ze dachten, daar ik een vrouwenstem heb, dat ik een kleine jongen was. Ik moet zeggen dat het is een heel compliment voor mij dat ze mij 15 jaar schatten, het zou wel anders zijn, als ze mij in life moesten zien . Ze waren eveneens verrast dat Angel ook tot hetzelfde geslacht behoorde.
In elk geval, heb ik opnieuw twee gamerfriends erbij. Ik kijk al uit naar sunday afternoon "the third"
Thx XET en in het bijzonder Angel voor deze fijne zondag namiddag. Vinchucca, misschien tot een volgende sunday
Groeten, Dangui
Dangui Be wrote:Voor mij was het de twee leuke sunday afternoon ervaring. Daar de rooms van Vinchucca en Angel vol zaten, heb ik gehost, dan kon ik lekker genieten van mijn shotgun voordeel Tot half zes zat mijn room vol en toen waren mijn gamers opgewarmd en gingen ze zich ranked verder uitleven. Geen probleem voor mij, ik stuurde een mail naar gamerchix Angel en er was nog een plaastje vrij voor mij. Toen het zes uur was, kregen een paar gamers in de gaten dat ik een vrouw was. Ze dachten, daar ik een vrouwenstem heb, dat ik een kleine jongen was. Ik moet zeggen dat het is een heel compliment voor mij dat ze mij 15 jaar schatten, het zou wel anders zijn, als ze mij in life moesten zien . Ze waren eveneens verrast dat Angel ook tot hetzelfde geslacht behoorde. In elk geval, heb ik opnieuw twee gamerfriends erbij. Ik kijk al uit naar sunday afternoon "the third" Thx XET en in het bijzonder Angel voor deze fijne zondag namiddag. Vinchucca, misschien tot een volgende sunday Groeten, Dangui
BM2 Love Angel wrote:Je bent gewoon super, meid!!!!!Hartelijk bedankt voor het deelnemen, hulp, vriendschap, alles!!!!!Dangui rox my sox!!!![]s
Heel graag gedaan,
Dangui
Ik vond het een tof initiatief. Ik ben geen gold member, en nu had ik toch de kans om eens een keertje online te spelen. Bedankt Angel!!
Jah... Het gebeurt nu eenmaal vaak dat er jonge gastjes bloederige spelletjes spelen op XboxLive. Ik vond het persoonlijk super, eerste keer dat ik mee deed, gelukkig dat ze er reclame voor maakten op Xbox marketplace anders had ik dit nooit ontdekt. Ik doe normaal nooit mee aan forums, maar toen ik de message van Angel kreeg om te posten heb ik het adres maar eens ingetypt.
Tot de volgende. (hopelijk weer GoW)