United States- International
Marketplace | Forums | Sign in
Join Xbox LIVE - Free
0
Ik heb ook een 3com thuis draaien, welke ook multi SSID ondersteunt en A+G.
Hallo iedereen .. ik heb dus een probleempje : Ik maak om op xbox live te kunnen verbinding via een Lan Switch van sweex en dit werkt wel. Het probleem is dat mijn pc mijn xbox niet vind als de kabel in de switch zit en zelfs ook niets als die in de pc zit. Ik heb al iets gelezen over internet delen .. maar die functie staat er ook niet bij. Heeft iemand een idee hoe mijn pc mijn xbox wel kan herkennen?
Groetjes
@FragXion een Lan Switch is niet de meest gunstige oplossing .. je kan inderdaad internet gaan delen .. ga naar de eigenschappen van je computer en stel thuis netwerk in .. Ik zal zo even een paar linkjes voor je opzoeken ... als het niet lukt kan je ook een router overwegen
FragXioN wrote: Hallo iedereen .. ik heb dus een probleempje : Ik maak om op xbox live te kunnen verbinding via een Lan Switch van sweex en dit werkt wel. Het probleem is dat mijn pc mijn xbox niet vind als de kabel in de switch zit en zelfs ook niets als die in de pc zit. Ik heb al iets gelezen over internet delen .. maar die functie staat er ook niet bij. Heeft iemand een idee hoe mijn pc mijn xbox wel kan herkennen? Groetjes
Eerst even dit: Heb je wel XP op die PC? Lijkt mij van wel maar zonder XP lukt het zowiezo niet dus dat moeten we eerst ff uitsluiten.
Dit is een gepinte topic wat doet deze helemaal onderaan in de eerste rij van threads?? Beats the *** out of me!
BEEKIETEAM wrote: Dit is een gepinte topic wat doet deze helemaal onderaan in de eerste rij van threads?? Beats the *** out of me!
Dat vroeg ik me ook al af, waarschijnlijk een bug op het Xbox forum
Ja veel andere opties zijn er niet!
Lol!
Fardo NL wrote: @FragXion een Lan Switch is niet de meest gunstige oplossing .. je kan inderdaad internet gaan delen .. ga naar de eigenschappen van je computer en stel thuis netwerk in .. Ik zal zo even een paar linkjes voor je opzoeken ... als het niet lukt kan je ook een router overwegen
dit wil niet echt lukken.. zou je me wat linkjes kunnen sturen over hoe ik het moet aanpakken?
DtS Nemesis wrote:weeet je deadbringr toen je in avip nog zat was je me idool in cod 2 hihi:P
lethal PM'en, heb je meer kans.. Fardo is er niet al te veel...
Klopt ik ben een mandje weg geweest ik ben nu weer terug
@FragXioN - Ik zou als ik jou was een router kopen
Fardo NL wrote: Klopt ik ben een mandje weg geweest ik ben nu weer terug @FragXioN - Ik zou als ik jou was een router kopen
en was het MANDJE een beetje gezellie whahaha
welkom terug
In een picknick-mandje achter de trekhaak zeker?!
ik hoop niet dat het picknick mandje beschadigt is want die krengen zijn nog duur ook
of de trekhaak want das ook duur hoor z'n nieuwe trekhaak
Fardo NL wrote:hehehehe ik moet nog wennen aan mijn umpc
he ik ben leek he and wtf is a umpc
Lethal AK47 wrote:Hier kiwi!
oh oke nu weet ik het ziet er wel vet uit trouwens
tnx lethal heb ik weer eens iets dr bij geleerd
Dit is mijn umpc een samsung q1
Maar goed het tikken is nog wel ff wennen
©2010 Microsoft Corporation. All Rights Reserved