Xbox one

• Level   3

Juist dit bericht gelezen,

The original plan to launch in 21 markets was described as "an aggressive goal" in a message posted online by the Xbox Leadership Team today. "While we wish we could launch Xbox One simultaneously in these markets, there are many factors that determine the timing of specific market launches," the statement explains. "This includes work to localize the Xbox One dash, incorporate additional voice and languages, and build partnerships to bring apps and meaningful local content to each country. "We understand this will be disappointing news for our fans in the impacted countries, and we are doing everything we can to bring Xbox One to you as soon as possible next year." In order to make up for the delay, those who have already pre-ordered the Day One edition of the system in affected countries will receive a free pack-in game with their console, though just what game this will be was not identified.

Ik hoop dat ze nu eens en voor altijd zorgen dat alles in het Nederlands staat ipv games aan te bieden die dan ook nog eens in het stom Frans zijn, deze zouden ook wel wat goedkoper mogen zijn.

Het is echter wel niet goed voor de games verkoop in België want wie zal nu nog een nieuw game kopen die uitkomen in 2013 als je ze al tweedehands zult kunnen kopen in het buitenland, deze zullen al enkele maanden oud zijn tegen de release van de nieuwe xbox.

Be Warned, I Will Judge You Your Blood Shall Flow Throughout The Land For I Have Spoken
    • Level   1

ik heb Xbox besteld voor 4 februari!(ondertussen uitverkocht op dies site)

Je momenteel ten vroegste voor 1 april bestellen op bol.com

• Level   2

Ik had de xbox one 3 weken geleden besteld en vandaag 14/3 kreeg ik bericht van gamemania dat de xbox one UK volgende vrijdag te verkrijgen is .( Xbox One z.game of Xbox met pack Titanfall.)

Incl GARANTIE ; later september komt de Belgische kinectupdate (informatie hadden ze van Microsoft zelf.)

Voor mij geen reden meer om te wachten. :-)