Zune + NL = epic fail

• Level   1

Hey!

Ik ging in Zune nu net, om vast te stellen dat alle films nog steeds Frans gedubbed zijn met Franse ondertiteling. WHAT THE F... ?! 

Dat is nu al sinds ik Xbox heb dat wij Belgen in de sh!t zitten. Wij zijn Vlamingen, wij praten VLAAMS! (of zijn ze nu net zo idioot bij Microsoft?) Mijn dashboard is Engels met een beetje NL afhankelijk van welke app of sectie. Sommige game descriptions zijn zelfs in een onverstaanbare taal gezet heb ik zelfs al meegemaakt maar kan het nu niet meteen terugvinden.

De verschillende talen die ik kan terugvinden op mijn dashboard zijn:

- VEEL Engels

- Beetje Nederlands

- Frans (voornamelijk Zune of andere apps zoals dailymotion enzo)

- Duits (sommige game descriptions)

- ??? (vermoedelijk Pools of iets dergelijks wat ik echt niet versta of kan lezen, maar zo heb ik ook al enkele game descriptions tegengekomen)

Boo Microsoft! Dat is nu al 7 jaar... doe er eens wat aan ipv met onze voeten te rammelen! Ip tracing is toch niet zo moeilijk? Want dat is nog zo iets, ik log mezelf in op xbox.be en ik wil naar DIT forum gaan (voor België dus) en hoe moet ik in het forum voor belgie komen? Juist, door te zoeken! Bij mij staat er:

Xbox Forums - PC games - Nederland - Web Games.

Seriously? Als ze daar beweren dat ik in NL woon, Dat Microsoft mij dan ook maar een leuke wietpas regelt hoor!

• Level   4

tja dit is inderdaad al een probleem dat lang speelt. Ik zou je aanraden om een account te maken met een ander land en een ander email adres. Hiermee zouden je probs opgelost moeten zijn. Ook heb ik zelf mijn dashboard in het engels staan. Vind ik veel gemakelijker.

• Level   4

NeoSm0ke

Want dat is nog zo iets, ik log mezelf in op xbox.be en ik wil naar DIT forum gaan (voor België dus) en hoe moet ik in het forum voor belgie komen? Juist, door te zoeken! Bij mij staat er:

Xbox Forums - PC games - Nederland - Web Games.

Seriously? Als ze daar beweren dat ik in NL woon, Dat Microsoft mij dan ook maar een leuke wietpas regelt hoor!

Dan staat jouw startpagina op Nederland ipv België !

Check het anders even na...

Bij mij staat er Xbox forums - PC games - België - Web games

• Level   4

ach wees blij dat jullie nederland hebben staan want op het BE forum is bijna nooit iemand...

• Level   4

Bijna hé ;-) ........... Hoe is het op het Nederlandse forum ? Druk ?

• Level   5

Kom eens kijkje nemen zou ik zeggen. ;-)

Destiny 9 dec '14 "The Dark Below"

• Level   4

in ieder geval drukker als hier :-)

• Level   1

Inderdaad. Een regelrechte schande is het.

Heb er geen andere woorden voor.