Nog steeds franse taal !!!

• Level   2

Ik krijg bevestigingsmails ivm met facturatie nog steeds in het fans toegestuurd !!!, nu als ik mijn 360 opstart moet ik een gebruiksovereenkomst accepteren, maar als ik kies voor nederlands, blijft deze doodeenvoudig in het frans. alsook in marketplace zijn er dlc of games die in het frans staan. Zo had onlangs iemand uit mijn friendslist een game aangkocht, in de on demand, totaal in het frans . WANNEER GAAN JULLIE DIT NU ES OPLOSSEN ????????????????

• Level   2

Komt er daart nog es bij, dat ik een mail kreeg, in het nederlands met een code, waar ik nog geeneens van weet waarvoor deze dient. Waarschijnlijk omdat ik de gebruiksovereenkomst aanvaarde (die in het frans staat) dus hier heb ik ook enige verklaring nodig !

• Level   4

Dit moet je hier niet op het forum afreageren maar bij de klantendienst! bel maar eens even en leg je probleem daar uit. Wij zijn namelijk geen mensen van Microsoft die hier iets aan kunnen veranderen!

• Level   2

Dit is het algemeen forum voor Belgie, zodoende plaats ik dit hier, en dit heeft niets te zien met afreageren. We moeten voor een service betalen, dan hoort die ook naar behoren te werken. En dan krijg je zulk een antwoord (is niet erg proffesioneel). Geld ontvangen van de mensen dat wel, maar een probleem dat al jaren aanhoud word niks aan gedaan...ja parraplukes trekken en het stinkend potje doorschuiven dat wel. Zolang je maar goed nieuws ziet op uw forum zekers. Bellen doe ik ook al genoeg om kapotte 360's te laten reppareren. Fora zijn er ook om problemen te melden. En ja met dit antwoord kun je en mag je nu zeggen dat ik es afreageer !!!

• Level   5

Ik heb ook meer het idee dat hij het hier geplaatst heeft in de hoop tot een oplossing te komen. Afreageren mag in weze wel maar met mate. ;-) en je heb helemaal gelijk als het gaat om het gebruik van het forum (daar is deze ook voor, en vooral hier op dit forum die als zo weinig bezocht word, maak daar zeker gebruik van). Silent. Jij bent van Belgie en vertel ons eens hoe jij de xbox hebt ingesteld staan want kennelijk ken jij dit probleem niet. Je zou anderen er mee kunnen helpen. ;-) Toch?

Destiny 9 dec '14 "The Dark Below"

• Level   4

ik heb hem in het engels staan en landkeuze heb ik denk ik nederland gekozen ik zal het eens even checken in a minute!

• Level   3

Ik had dit 2 dagen geleden ook met die gebruiksovereenkomst, kon enkel frans selecteren.

Ik heb toen op de console zelf naar mijn account gegevens gegaan en daar kun je de gebruiksvoorwaarden

in het nederlands selecteren, tot hiertoe geen probleem meer.

Effe rond gezocht op de forums en er waren problemen of die zijn er nog met de gebruiksovereenkomst.

http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/f/12/t/355550.aspx

Ik zit nu in de beta van het dashboard en we hebben nu de optie om Nederlands als taal in te stellen.

Tot vandaag zie ik alles in het nederlands en engels staan, wat vroeger een mengelmoes van frans,engels,zweeds,duits was.

Wat er op de marketplace staat is tot heden vandaag toch flink verbeterd, games on demand is al jaren een probleem. Persoonlijk krijg ik mijn nieuwsbrief in het frans, wat vroeger tweetalig was. Redeem ik een code voor punten krijg ik de email in het frans, billing microsoft is in het frans.

• Level   4

Ik woon in België en heb men landinstellingen naar Nederland verandert, sindsdien geen Franse emails meer ontvangen.

Nadeel is dat je met NL tekst of algemeen gesproken NL in game zit. Eerlijk..... mij stoort het niet !

Quote Forza Horizon demo; 'Ik wist het, je hebt net een vette nieuwe wagen gewonnen !'

Hilarisch !!! :-)

• Level   1

Ik heb hetzelfde probleem gehad.  Voel me totaal in de steek gelated door Xbox, 5 keer met support in contact geweest, geen resultaat.  Ik heb verschillende games gekocht volledig in het frans, ze hebben me nooit echt geholpen, veel haha en vriendelijk zijn en bureaucratisch van A naar B sturen.

Modchip insteken, probleem opgelost.