probleem met ziggo modem ubee evw321b dual band concurrent

• Level   1

beste lezers ik heb een nat dat op moderate staat in black ops 2

ik heb al eerder nat problemen gehad zoals disconecting van xbox live en dergelijke dingen he verkom ik dat en kan iemand mijn gelijk uitleggen hoe ik een foto toevoeg aan de gesprek

• Level   1

Ziggo is je provider... volgens mij moet je Ziggo bellen om je NAT te veranderen....

Heb je al geprobeerd om de poorten in je modem / router open te zetten?

Hieronder vind je de stappen:

support.xbox.com/.../network-ports-used-xbox-live

En doorloop deze stappen eens:

support.xbox.com/.../nat-error-solution

Ik weet dat Ziggo hun modems / routers iets aanpast zodat ze vanaf hun kantoor een hoop kunnen regelen, zo bel iig even naar Ziggo om zeker te weten dat in jouw geval de NAT issue vanaf hun kant opgelost kan worden.

Xbox Live Ambassador - Dutch / English support

• Level   5

Het is inderdaad zo dat je bij Ziggo best een goede service krijgt. Maar de modems van Ziggo zijn niet afgekneld en wilde dat even onkrachten omdat ik bij een vriend alls heb ingesteld die ziggo heeft. Nu ligt het er wel aan als ziggo klant zijnde waar je vandaan komt. Wat was de provider voodat het door ziggo werd overgenomen? (Bijvoorbeeld @home of Casema, e.a.) Bij die vriend van me was uPnP aanzetten in het modem alleen al voldoende.

Laat maar even weten hoe het er voor staat.

Destiny 9 dec '14 "The Dark Below"

• Level   1

Ik heb ook Ziggo en sindsdien alleen maar problemen met Xbox live. Alles geprobeerd. uPnP staat aan, Poorten handmatig open gezet en zelfs DMZ gebruikt, maar de problemen blijven. Constant disconnected van XBL.. echt super frustrerend....

• Level   5

Ziggo prutst te veel op hun net werk hierdoor krijg je veel disconnects erg frustrerend inderdaad. En het maakt niet uit wat voor een verbinding je van hun hebt.

Maar hun modems staan helemaal open ik zou je router checken.

Chop!!

Staying independent is the goal to creativity!

辛抱強く忍者を待って

태권도의 정신

• Level   5

Even een ervaring delen... vorige week een tante geholpen, heeft ook Ziggo en de problemen met draadloos was een drama, ik heb daar het modem achter wat geluidsapparatuur gehaald (magnetisch veld) en ook het WiFi kanaal nummer veranderd en sinds dien geen problemen meer.

Destiny 9 dec '14 "The Dark Below"

• Level   5

Ha ha ha ha geweldig Wifi Modem of Router achter geluids installatie,.....whhaaaa ha ha ha ha ha classic maar geweldig man.

Ja een hoop mensen weten dit niet ha ha ha ha!

TOP man.

Chop!!

Staying independent is the goal to creativity!

辛抱強く忍者を待って

태권도의 정신

• Level   1

Hallo allemaal,

Ik heb dezelfde modem, al een goeie maand last van disconnects. Poorten zijn geforward etc maar mag niet baten. Het lijkt er zelfs op dat mijn geforwarde poorten genegeerd worden. Ene keer dat ik mijn xbox opstart een open nat andere keer een moderate. Nou las ik op een ander forum zojuist dat het schijnbaar aan het model nr ligt. Heb bij mijn ouders thuis altijd een Ubee evw3200 gehad en nooit problemen gehad. Is er hier iemand die misschien al wat wijzer is geworden? Ik hoop dat ik een Ubee 3200 modem kan testen en dat dat het oplost.

WitteBaard