geen opslag

• Level   2

hallo ik heb een xbox 360 heb gta gekocht maar me xbox zegt dat ik onvoldoende opslag heb ik heb alles verwijderd wat ik aan geheugen heb zelf  alle accounts zelfs dan niet moet je perse op een account naam een spel downloaden ?? of is het iets anders??

• Level   7

Hey ELToRrO22,

Het spel GTA 5 heeft minimaal 16 GB opslag ruimte nodig om te kunnen installeren.

Download je profiel weer en wees er zeker van dat er genoeg ruimte vrij is.

Huge Xbox LIVE fan and former Community Ambassador

Always open for questions

• Level   8

Het spel vereist een HardDisc.

Metal Gear Solid V ~ Snake: "Kept you waiting, huh?"

• Level   8

...

...

...

Wait for it...

Wait...

...

...

...

Toch altijd weer leuk die niets zeggende reply's van de post starter!

Chop!!

Staying independent is the goal to creativity!

辛抱強く忍者を待って

태권도의 정신

• Level   5

Yup, je hebt waarschijnlijk een XBOX 360 Slim met 4 GB harde schijf. Je zult een (250GB) harde schijf moeten aanschaffen om het spel te kunnen spelen. Staat ook op de voorkant van de doos van GTA V.

120 games 100% | 76% completion | 6300+ achievements

• Level   2

op me xbox doos staat 250 gb go?? dan heb ik tog gewoon 250 gig erop staan of niet?? en zo niet waar haal je zon harde schijf en hoe zet je dat er op

• Level   8

Dat is een vreemde inderdaad. Als je dan toch alles al van je harddisk hebt gehaald, kan je deze eens formatteren? En dan kijken of in ieder geval disc 2 zich laat installeren? Daarna proberen het proces van disc 1 op te starten. Zo heb ik dat gedaan en dat ging in 1 x goed. Disc 2 is dan nog alleen maar nodig voor de licentie. Weet je ook zeker dat je de hard disc selecteert?

• Level   5

ELToRrO22

op me xbox doos staat 250 gb go?? dan heb ik tog gewoon 250 gig erop staan of niet?? en zo niet waar haal je zon harde schijf en hoe zet je dat er op

Dan heb je inderdaad ZAT ruimte op je xbox. Selecteer je wel je goede Hardeschijf bij het installeren? Dus de hardeschijf van 250GB?

Anders eens kijken of je hardeschijf er wel goed in zit. Aan de zeikant van je xbox zit een klepje dat je open kan maken.

Daar zit je hardeschijf achter. Misschien moet je hem er even uithalen en er daarna goed induwen.

• Level   2

nou ben erachter indd me harde schijf zit er gewoon niet in heeft de xbox 360 250 gb go geen harde schijf of hoort die er gewoon in te zitten en als ik een nieuwe koop hoe duur zijn ze en waar ken je ze halen en moet je nog specefieke merk hebben

• Level   5

Als je een 250GB console hebt, moet de schijf er gewoon inzitten! Ze zijn overal los te koop, maar dat lijkt me niet nodig aangezien je de 250GB versie hebt, dus hoort die er al bij te zitten ;)

Je kunt overigens alleen een hardeschijf van Microsoft gebruiken, een andere schijf gaat niet werken.

• Level   8

Hoerlang heb je de xbox al? Wanneer deze nog geen maand oud is, en je heb de bon nog, terug naar je retailer (winkel waar je het gekocht heb) want dan heb je gewoon recht op een HD van 250GB.