Update van Xbox Live

• Level   8

Let op. Als je vandaag je console aanzet, zal er eerst een update gedownload worden. Deze update gaat wat recht zetten wat fout is gegaan in de vorige update welke we in 2010 hadden gekregen.

Nieuw is: Betalen via PayPal

Er verschijnen 4 proces balken. Blijf dit hele proces van je console af en laat het zijn werk doen!
    1. De update software downloaden. (hierna schakelt je console vanzelf uit en daarna weer aan.)
    2. De update word gedownload.
    3. De update word geanalyseerd
    4. De update word geïnstalleerd

Hierna kom je vanzelf terug op het dashboard.

Ik hoop hier ieder mee geholpen te hebben. Gaat het als nog mis? Neem contact op met de klantenservice

.

Metal Gear Solid V ~ Snake: "Kept you waiting, huh?"

• Level   8

Details over de update

- PayPal betaling voor Xbox live en Microsoft points
    - Auto-play functie gerepareerd
    - Grotere disk formaat

PayPal betaling voor Xbox live en Microsoft points
    Betalen via een PayPal rekening behoort nu ook tot de mogelijkheid voor wie geen Creditcard bezit. Het openen van een PayPal rekening is eenvoudig. Wanneer je geld oversluist van je bank rekening naar je paypal rekening genereer je hiermee een online portemonnee voor online aankopen. Het is zelfs mogelijk je geld op te waarderen via een automatische incasso.

Auto-play functie gerepareerd
    "Mijn disc laat steeds 'open tray' zien terwijl er een disc in zit." Dit probleem zou moeten zijn opgelost.

Grotere disk formaat
    En toch bij deze update, The Xbox 360 disc format capability. Wat dit allemaal gaat inhouden voor in de toekomst? ... We shall see ... I'll keep you posted.Geeked

Meer details. Post from: Larry Hryb, Xbox LIVE's Major Nelson

• Level   1

pay pal werkt bij mij niet... ik heb hem al toegevoegd. maar bij de laatste stap krij ik een error

• Level   8

Ik krijg 't ook niet toegevoegd. Het blijft om een CreditCard vragen terwijl ik die nou juist niet heb. (en niet wil ook) Voorlopig blijf ik gewoon prepaid kaartjes kopen via internet. Het blijft op die manier toch een stuk goedkoper. Wat mij betreft mag die paypal gewoon weer verdwijnen. Wink

• Level   7

haha dat is een feit :) maakt alles alleen maar ingewikelder

• Level   8

Ben benieuwd, moet alleen even wachten op het bestelde UPC pakket (net verhuisd) voordat ik weer online kan.

• Level   8

Donderdag zal er een systeem update plaatsvinden als je de console aan zet. Het is nog niet het nieuwe dashboard. Er zijn ook geen nieuwe functies. Alleen wat verbeteringen en de beveiliging bijhouden.

• Level   8

Foutje van meneer nelson... De update is VANDAAG!

majornelson.com/.../xbox-360-system-update-coming-this-tuesday

• Level   8

Voor die gene die foutcode: 335A-351F-1380-0700-C000-000E Also 335A-351F-1380-0700-C000-0099 zien verschijnen in beeld kunnen een nieuwe xbox kopen. Deze consoles hebben een Livetime ban.

Voor de gene wie een 3D TV heeft, Check de dispay settings van je console. ;)

• Level   1

Paypal is wel handig. ff kijken hoe het werkt, en hoeveel alles kost.

• Level   1

Ik heb de update onderhand ook al gehad. Ik heb er vrij weinig aan. Ik heb nie eens door gehad dat er bij disc iets anders stond. Paypal gebruik ik niet. Maar 1 dag naar de update is me xbox opgestuurd voor reparatie dus heb er sowieso al niks aan XD

Gaming 4 life!

• Level   8

Ik vind het wel grappig dat men hier wel weet wat er is toegevoegd tijdens de update en men op Amerikaanse forums niet xD

TrueAchievements -- Playfire #Dexter010

• Level   8

Gisteren heb je kunnen merken dat er een aantal gamers niet konden inloggen. Frustrerend maar daar zit een rede achter. De servers worden aangepast voor de nieuwste dashboard die we met de herfst gaan krijgen. Niet alleen het dashboard inhoud gaat veranderen. Hiermee is de RECOVER GAMERTAG verledentijd en zullen eindelijk iets met Kinect Voice Controll kunnen doen.

Aanvullend hierop heeft Microsoft enkele nieuwe samenwerkingsverbanden aangekondigd. Zo wordt Microsoft's eigen zoekmachine Bing geïntegreerd en gaat men samenwerken met Youtube en UFC voor extra mediacontent.

Meer info SOON!

• Level   3

In welk opzicht wordt RECOVER GAMERTAG verleden tijd? Betekend dit dat je alleen nog op je eigen X-box kan spelen, of komt je hele tag op een centrale server te staan en hoef je alleen nog maar in te loggen als je bij een ander (of een ander bij jou) wilt spelen?

• Level   8

Dat laatste. Alles komt "in the cloud" Je gamertag met de safed games en de download geschiedenis.