How do ypu move items/dead people?

    • Level   5

    I can not figure out how to move bodies like in fall out. How do you do it?

    Thanks.

    • Level   5

    Hold A. Took me a long time before it happened.

    • Level   4

    Yep, and I believe you can pick things up in stores now and not worry about getting in trouble for stealing.  By using A, not actually "stealing" them lol.  Just wanted to avoid confusion.  Perhaps I caused more.  You decide. :P

    GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

    • Level   3

    And here I am thinking they took that feature out of Skyrim. In Oblivion, wasn't LB or RB to move items/people? I tried LB as that was the only open button and didn't happen. never thought to try "A". haha!

    • Level   5

    Thanks fellas, gonna have to try the old move it to the corner then steal it trick fall out style. Btw if

    I store stuff in a dead body and hide it, Will my stash be there game days later, or eill the bodies "reset".

    • Level   5

    Do people not look at their manuals anymore?

    Xbox One Day One

    So excited MS bought the Gears of War franchise and gave it back to Rod.

    • Level   3

    there's a manual?..

    • Level   3

    I got a manual

    • Level   4

    I'd rather the people ask to an open forum of users who enjoy the game than stay secluded in their dark gamer den and never talk to real people.....

    GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

    • Level   5

    I kant weed

    • Level   1

    How do you move a coin purse so you can  take without being caught

    • Level   5

    By not necro'ing a 15 month old dead thread...

    Want Uncharted 3? No thanks. Saints Row the Third? No. Xcom? No. Deus Ex? No. No. No. How about Defense Grid? Now we're talking. HELL YEAH!