This question has suggested answer(s)

compte xbox live

• Level   1

Bonjour, j'aimerai savoir comment faire pour changer l'adresse email de secours car à cause de cela je ne peux pas moi meme arreter un abonnement en cours, merci de rèpondre au plus vite

All Replies
    • Level   4
    • Suggested Answer

Translated post. (French to English):

Hello, I will like to know how to make to change the address e-mail of help because of that I cannot me same stop a subscription in progress, thank you to answer as fast as possible.

Yes, here is a guide on how to change your Windows Live ID associated with your Xbox LIVE Profile.

1.) Sign in to the account you wish to alter, then press the middle silver button on your controller  
    2.) Press RB twice!
    3.) Go down, and select 'account management'  
    4.) Go across twice, and select 'Account security'
    5.) Select 'Change Microsoft account'
    6.) Select Yes, enter the password for the email address shown (that is assigned to that account)
    7.) Enter the email address you wish to change it to, and enter the password for that email address.

Translated reply (English to French):

Oui, voici un guide sur la façon dont changer votre identification de Windows Live liée à votre Xbox LIVE Profile.

Le connexion au compte que vous souhaitez changer, puis appuient sur le bouton argenté moyen sur votre contrôleur > Pressez le RB deux fois > Descendez, et sélectionnez la gestion des comptes > Allez à travers deux fois, et sélectionnez la sécurité de compte > Choisi compte de Microsoft de changement > Sélectionnez oui, entrez le mot de passe pour l'adresse e-mail montré (c'est assigné à ce compte) > Écrivez l'adresse e-mail que vous souhaitez le changer en, et entrez le mot de passe pour cet adresse e-mail.

Post provided "as-is" and confers no rights. @DL9Ryan