This question is not answered

contraseña al iniciar sesión

• Level   1

tengo un problema estaba configurando mi xbox para que pidiera contraseña al iniciar sesión,( pensé que me iba a hacer escribir una contraseña pero en cambio utilizo mi correo y la contraseña de el) yo no me acordaba de la contraseña a si que restablecí la contraseña, luego de eso intente meterme en el computador a mi cuenta y funciono, pero cuando trate de entrar en mi xbox decía que me contraseña o correo era incorrecto.Como no sabia que hacer pensé en descargar el perfil pero no funciono salio error 80151011 (busque en la pagina y no existía), pero mas encima borro mi cuenta de mi xbox 

no se que hacer ayudaaa!!!!!

[Translation:

I have a problem was setting up my xbox so it asked password to log on, (I thought I was going to do write a password but instead I use my email and the password of the) I I do not remember the password if I restablecí password, after that try to get me in the computer to my account and it worked, but when you try to enter in my xbox it said that me password or mail was did not know incorrecto.Como do thought download profile but not worked out error 80151011 (search in page and there was no), but most above delete my account of my xbox

not be making help!]

All Replies
    • Level   5

¡hola

por favor intente actualizar su contraseña

vaciar la caché

Actualiza tu prueba de seguridad

este problema podría haber sido a causa de su conexión a Internet. la xbox funcionan de manera diferente con algunas redes. usted podría intentar bajar su perfil en la casa de un amigo y ver si ayuda

translation:

hello

please try updating your password

clear your cache

update your security proof

this problem might have been because of your internet. the xbox work differently with some networks. you could try downloading your profile at a friend's house and see if it helps

call and chat with xbox support team http://support.xbox.com/en-US/contact-us

call 1-800-4-MY-XBOX if you are in US