This question has suggested answer(s)

disque dur

• Level   1

bonjour a tous

j'ai depuis recemment un probleme , lors de la mise a jour de ma console , un code d'etat qui s'affiche ; celui ci et 3F4B - 0000 - 3000 - 0906 - 8007 - 045D

qui et un code qui veut dire que ma console ne reconnait pas mon disque dur , ( les mise a jour sont impossible , meme via extraction depuis clé USB ) lais dés que je vais dans le systémé pour formater , supprimer ou naviguer dedans en general , je peut faire se que je veut la console reconnait bel et bien le DD

quelqu'un a un remede SVP ? sachant que la console n'est plus garanti 

All Replies
    • Level   7
    • Suggested Answer

Translation:

hello all

I've had a problem recently, during the update of my console, a status code which is displayed above and it 3F4B - 0000 - 3000 - 0906-8007 - 045D and a code that means that my console does not recognize my hard disk (the update is impossible, even for extraction via USB) leave as soon as I go into the system to format, delete, or navigate within in general, I can make is that I want the console recognizes indeed the DD

someone has a remedy please? knowing that the console is no longer guaranteed

NEXT TIME POST IN ENGLISH PLEASE!!!!

Try following solution for the update:
    English: support.xbox.com/.../system-update-help
    French: support.xbox.com/.../system-update-help

Your problem code gave me the following:

A storage device (such as a memory unit or hard drive) was not found during the software update. Follow these steps:

1.Turn off your console.
       2.Remove all console storage devices, including any USB flash drives, external hard drives or the internal hard drive on the Xbox 360 S console. Learn how to remove the hard drive.
       3.Add your primary storage device, for example, the hard drive.
       4.Turn on the console
       5.Try updating the console again.

Toi code de probleme:

Aucun périphérique de stockage (tel qu'une carte mémoire ou un disque dur) n'a été trouvé lors de la mise à jour logicielle. Suivez ces étapes :

1.Mettez votre console hors tension.
       2. Retirez tous les périphériques de stockage de la console, y compris les clés USB, les disques durs externes ou le disque dur interne de la console Xbox 360 S. Apprenez à retirer le disque dur.
       3. Ajoutez votre périphérique de stockage principal, par exemple, le disque dur.
       4.Mettez la console sous tension
       5.Réessayez de mettre à jour la console.

Good luck