This question is not answered

Xbox Live Error Hilfe! [Xbox Live error help!]

• Level   1

Hallo ich habe ein Problem seit dem das neue Dashboardupdate draußen ist habe ich Verbindungsprobleme :(.Wenn ich meine Xbox starte lädt er alles und die Uhrzeit stimmt auch nur dann Verbindet sie sich nicht. Dann gehe ich auf Verbindungtesten und alles wird ausgefüllt nur nicht Xbox Live folgender Error kommt: Ihre Konsole ist mit dem Internet verbunden aber kann nicht Xbox Live kontaktieren. Wenn ich die Konsole neu starte kommt immer wieder der Error und ich gehe dann immer nach unten und ziehe den Routerstecker raus gehe nach oben starte die Xbox neu und dann aufeinmal verbindet sie sich. Fazit: Ich will eine Lösung finden dass ich nicht immer den Routerstecker ziehen muss. Bitte helft mir das nervt :/ Mfg Thomas

[Translation: Hi I have a problem since the new Dashboardupdate is out there I have connection problems: (.)When I start my Xbox it loads everything and the time is also true only then she won't connect to. Then I go to connection test and everything is filled only not Xbox Live following error comes: your console is Internet connected but can not Xbox Live contact. If I reboot the console the error comes repeatedly and I'm always down and draw the router plug out go to above to restart the Xbox and then once she join. Conclusion: I want to find a solution that I must unplug not always router. Please help me this annoying :/ Mfg Thomas] 

All Replies
    • Level   S

Hey there SiiL3nT RaGeZ! We'd also like to help you find a solution. Would you be able to review our start here sticky (forums.xbox.com/.../155724.aspx) and provide us the information requested in bold? That will allow us to get a better idea of the connection issue here. :)